~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 5 iunie 2023

"DUMNEZEU CONDUCE TOTUL"


"Stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu (Romnai8:28)  

"Caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tau,care te iau de mana dreapta si-ti zic: "nu te teme de nimic Eu iti vin in ajutor. (Isaia 41:13)

Credinciosul este absolut sigur in privinta anumitor puncte. El stie de exemplu, ca Dumnezeu sta alaturi de pasagerii din corabie in mijlocul furtunii. El crede ca o mana nevazuta se afla intotdeauna la carma lumii, si ca oriunde ne-ar duce providenta Iehova conduce vasul.

Aceasta siguranta linistitoare il pregateste pentru orice. Priveste deasupra apelor inspumegate si vede duhul Domnului Isus linistind valurile. Aude o voce care spune : "Eu sunt; nu va temeti! "(Matei 14:27)

El stie si ca Dumnezeu este intotdeauna intelept; stiind aceasta, crede ca nu exista accident si nici greseli. Nu exista niciun lucru care sa nu se poate intampla.

El poate spune: "daca aceasta este voia Domnului.  Cea mai rea calamitate este cel mai intelept si mai bun lucru care mi se poate intampla daca Dumnezeu randuieste asa"

"Stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pee Dumnezeu".Crestinul nu tine la acesta afirmatie ca la o teorie, fiindca o cunoaste din practica .

Pana acum , totul a lucrat pentru bine. Medicamentele otravitoare, amestecate in proportie corecta, au lecuit boala; taisul ascutit al scalpelului a curatat ulceratiile si a usurat vindecarea.

Fiecare eveniment a infaptuit cele mai binecuvantate rezultate.Si astfel, crezand ca Dumnezeu conduce totul, ca El guverneaza intelept si ca transforma raul in bine, inima credinciosului se linisteste si el este destul de calm ca sa intampine orice incercare.

Credinciosul poate sa se roage in spiritul adevaratei resemnari: "trimite ce vrei, Doamneatat timp cat vine de la Tine. Niciun lucru rau nu a fost servit copiilor Tai la masa Ta." Nu spune, suflete:

 "Cum poate Dumnezeu sa-mi usureze grija? Adu-ti aminte ca Puterea are pretutindei servi: Lucrarea Lui e minunata: inima Lui e numai bunatate. Caci Dumnezeu nu intarzie si face tot la timp in toate."{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: