~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 12 iunie 2023

"GOLGOTA"


 "Dragoste lui Dumnezeu fata de noi s-a aratat prin faptul  ca Dumnezeu a trimis in lume pe singurul Sau Fiu ca noi sa traim prin El. 

Si dragostea sta nu in faptul ca noi am iubit pe Dumnezeu, ci in faptul faptul ca El ne-a iubit pe noi, si a trimes pe Fiul Sau ca jertfa de ispasire pentru pacatele noastra. (1 Ioan 4:9-10)

Pe golgota as vrea sa duc pe cititorul acestor randuti, dar nu cu trupul, ci cu gandul. Intr-adevar, gandul are puterea sa treaca intr-o clipa peste  tari si mari si peste veacuri multe, si sa ne duca acolo unde vrem sa fim, fara nici o piedica si fara greutate. 

Ca unul care pe Golgota am aflat pace pentru cugetul meu, odihna pentru sufletul meu, iertare pentru pacatele mele si putere pentru o viata noua, ma simt dator sa inlesnesc si altora priceperea  si primirea acestor lucruri.

De aceea vreau sa duc pe cititori acestor randuri in fata crucii pe care a fost rastignit Domnul Isus Hristos, chiar in clipele in care El Se afla acolo pe ea rastignit. 

Cititorul sa ia deci seama ca atunci cand intanlesti cuvantul cruce sau Golgota , are sa inteleaga rastignirea pe cruce a Domnului Isus.

Am nadejdea ca cine va citi aceste randuri nu va fi fata de Domnul Isus cel rastignit nici nepasator  ca poporul  care sta acolo si privea , nici vrasmas ca fariseii, nici batjocoritor ca unul dintre talhari, ci va fi ca femeile care stateau acolo si se uitau cum moare Domnul Isus.

Daca va privi cum se cuvine, cititorul va capata prin aceasa privire ce capatau evreii in pustie cand, fiind muscati de serpi veninosi, priveau spre sarpele de arama: " si oricine priveau spre el ,traia (Numeri 21 :9)

Crucea de pe golgota, adica rastignirea Domnului Isus Hristos, ne  vorbeste mai intai despre Dragoste de Tata a lui Dumnezeu. Orice om, ar gasi in viata lui atatea aratati ale bunatatii lui Dumnezeu, ca ar ramanea uimit.

Viata, miscarea, suflarea, trup, ochi, maini, picioare, minte, hrana, apa, lumina, aer si multe altele sunt toate daruri de la Dumnezeu. 

In firea sau natura care ne inconjoara, intanlim iarasi la tot pasul bunatatea  si intelepciunea lui Dumnezeu. Numai ochi s-avem ca s-o vedem!{TEODOR POPESCU}


Niciun comentariu: