~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 17 iulie 2016

PREVESTIRI

























" Prea iubitilor, sa ne iubim unii pe altii;caci dragostea este de la Dumnezeu.Si oricine iubeste este nascut din Dumnezeu si cunoaste pe Dumnezeu."( Ioan 4:7)

-  Eva ,scumpa mea, zilele acestea te-ai simtit mai bine,nu-i asa?
-  Taticule- raspunse Eva,cu o hotarare neasteptata- de multa vreme aveam de gand sa-ti spun niste lucruri .As vrea sa ti-le impartasesc acum,cat mai sunt, cat de cat in putere. Saint Clare fu cuprins de un tremur nervos in vreme ce Eva i se aseza in poala. Fetita isi rezema capul de pieptul lui si continua:

- N-are nici un rost Taticule ,sa incerc sa-ti mai ascund adevarul . A cam sosit vremea sa va parasesc. Plec si n-am sa mai vin niciodata inapoi! si Eva suspina.

- Ei, haide ,micuta si iubita mea Eva , alunga gandurile astea! zise Saint Clare, tremurand in timp ce vorbea,dar incercand din rasputeri sa para bine dispus esti prea nelinistita si deprimata. Capul sus,vino-ti in fire! Priveste am cumparat o statuie pentru tine!

- Nu taticule-  spuse Eva, impingand-o cu blandete intr-o parte - nu incerca sa te duci singur cu vorba!
Nu ma simt nicidecum mai bine ,imi dau prea bine seama si singura de asta. Stiu ca in curand am sa va parasesc,dar nu sunt nici nelinistita  nici deprimata. Daca n-ai exista tu, taticule, si  prietenii mei ,as fi de-a dreptul fericita. Imi doresc sa ma duc si astept asta cu infrigurare!

- Dar ce anume ,copila mea draga, ti-a adus atata mahnire in suflet? Ti-am oferit totul, ai avut parte de-ceea ce ar fi putut sa te faca fericita.

- Mi-as dori mai curand sa ma aflu in ceruri ,cu toate ca, doar pentru binele prietenilor mei, as mai vrea sa zabovesc pe taramurile pamantesti. Sunt o multime de lucruri care ma intristeaza aici,lucruri pe care le gasesc de-a dreptul ingrozitoare. As prefera sa fiu acolo ,insa pentru tine n-as vrea sa te parasesc cu nici un chip. Gandul asta aproape imi frange inima!

-Dar,Eva, ce anume te mahneste si te ingrozeste?
- O. lucrurile care se intampla,si se intampla tot timpul. Mi-se rupe sufletul de mila sarmanilor nostri negri, care ma iubesc atat de mult. Toti sunt buni si draguti cu mine. Mi-as dori taticule, sa poata fi liberi cu totii.
- Dar,  Eva, copilo, nu crezi ca acum sunt intr-o situatie care sa-i multumeasca suficient?
- O taticule ,dar ce crezi ca s-ar alege de ei, daca cumva tie ti se va intampla vreodata ceva? Nu sunt decat foarte putini oameni ca dumneata , taticule, poti sa-i numeri pe degete.

- Este o problema destul de spinoasa si delicata,draga mea. Nu exista nici o indoiala ca sistemul nostru de guvernare este unul cat se poate de prost. O multime de oameni,printre care ma numar si eu ,e convins de acest lucru. Mi-as dori din tot sufletul sa nu existe un singur sclav in toata tara dar, din nefericire ,habar n-am ce trebuie intreprins in directia asta!

- Taticule,  tu esti un om atat de bun, si nobil si de dragut si intotdeauna te pricepi sa spui lucrurilor pe nume intr-un mod care suna foarte placut.Nu crezi ca ai putea sa mergi din om in om,sa incerci sa-i convingi sa faca dreptate in privinta aceasta? Atunci cand n-am sa mai fiu printre cei vii,taticule, iar tu sa te gandesti la mine,fa-o de dragul meu. As face-o chiar eu ,daca as fi in stare.

-Cand n-ai sa mai fii printre cei vii! exclama Saint Clare,inspaimantat. Eva, copila mea ,te implor nu-mi vorbi in felul asta! Tu esti tot ce am pe lume.

_Taticule drag - zise fetita,lipindu-si obrajii invapaiati de ai lui- cat de mult as vrea sa plecam impreuna!

- Unde anume ,comoara mea? intreaba Saint Clare.
-In casa Mantuitorului nostru.E atat de liniste si pace acolo.Si atata iubire! {din Coliba unchiului Tom}




Niciun comentariu: