~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 5 septembrie 2015

DUMNEZEUL ORCARUI HAR


















"Dumnezeul oracuri har,care v-a chemat la gloria Lui eterna ,in Hristos Isus la slava Sa vecinica ,dupa ce veti suferi putina vreme ,va va desavarsi va va intari va va da putete si va va face neclintiti A Lui sa fie slava in vecii vecilor!"(1 Perti 5:10-11)

Dumnezeu S-a revelat pe Sine ca Dumnezeul oricarui har,insa cat de dificil este sa crezi ca El este asa: Dumnezeul oricarui har!

Sentimentele noastre naturale sunt exprimate in parabola din Evanghelia dupa Luca ,capitolul 19:21 :
"Ma temeam de tine ,fiindca esti un om aspru ". In mod natural ,fiecare dintre noi cuibareste o lipsa de intelegere a harului lui Dumnezeu.

Exista uneori gandul ca harul implica trecerea cu vederea a pacatului de catre Dumnezeu,insa nu este asa. Pacatul este un lucru atat de rau inaintea lui Dumnezeu,incat El nu-l poate tolera nicidecum;numai harul fara plata poate rezolva nevoia pacatosului,

Daca ar fi stat in puterea pacatosului sa-si indrepte caile si sa se indrepte pe sine ,nu ar fi fost nevoie de har!In momentul in care inteleg ca sunt un pacatos si ca Domnul a venit la mine tocmai pentru ca El cunoste deplin intinderea si uruciunea pacatului meu,atunci inteleg ce este harul.

Atunci pricep ca harul lui Dumnezeu este mai mare decat pacatul meu.Este bine sa realizez ca Domnul care Si-a dat viata pentru mine este acelas Domn cu care am de-a face zi de zi.

Toate lucrarile pe care El le desfasoara fata de mine sunt pe principul harului.Ce lucru pretios si incurajator este sa cunosc ca, in timpul de acum ,DomnulIsus Isi manifesta fata de mine aceesi dragoste care Si-a exercitat-o atunci cand a murit pe cruce pentru mine.

Presupuneti ,de exemplu ca eu am un temperament care este dificil de tinut in frau,Daca vin cu acesta problema la Domnul Isus,atunci El imi ofera har pentru rezolvarea ei.Eforturile mele nu vor fi niciodata suficiente .

Puterea reala este rezultatul harului Domnului.Daca,venind in prezenta Lui ,vom recunoaste exact ceea ce suntem ,vom descoperi ca El nu ne va arata altceva decat har.Avem dreptul sa uitam de noi insine si de pacatul nostru ,insa nu avem niciodata dreptul sa uitam de Domnul Isus.~J.N.Darby~

Niciun comentariu: