~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 12 septembrie 2015

DE LA IESLEA CEA SMERITA


















       
                                   De la ieslea cea smerita
                                   Pan'l-al Golgotei altar,
                                    Vietuirea Ta slavita
                                   A fost un izvor de har.
                                                Ca soarele-n stralucire
                                                Si ca luna-n noapte grea,
                                                 Astfel sfanta-Ti vietuire,
                                                 Scump Isuse se vedea.
                                                            Neclintita-Ti ascultare,
                                                             Pe-al Tau drum nespus de greu
                                                              Mi-e model de comportare
                                                             De-a ma-ncrede -n Dumnezeu.
                                   Iar cand al meu pas de huma
                                     Umbla pe a Ta carare,
                                      Tu ma umpli de lumina
                                        Si-mi dai binecuvantare.
                     Mai ales in rastignire
                     Vad, Isuse ,mult mai clar
                     Necuprinsa Ta iubire,
                    Bogatia Ta de har.
                                Tu mi-esti pilda de umblare,
                                 Dar si sursa de putere,
                                Caci in orice -mprejurare
                               Imi dai har si mangaiere.


~Samanta buna~

Niciun comentariu: