~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 10 februarie 2013

GANDURI DESPRE INTELEPCIUNE



"Increde-te  in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe intelepciuna ta!Recunoaste-L in toate caile tale,si El iti va netezi cararile .~Proverbele 3:5-6~

Intelepciunea nu inseamna a avea un vocabular bogat si impresionat sau a cunoaste ultimele cuvinte noi ,ci a vorbi in cuvinte simple,cu bunatate si curatie de inima .

Intelepciunea nu inseamna a fi pe primul loc ,ci a avea rabdare cu modul de lucru al altuia. Intelepciunea nu inseamna a avea ultimul cuvant sau cele mai rafinate remarci,ci a-l include politicos in discutie pe cel mai timid si de a-i asculta cu atentie pe batranii poporului.

Intelepciunea nu inseamna truda de a termina primul un proiect de dragul laudelor ,ci de a-i ajuta pe colegii de lucru.

Intelepciunea nu inseamna a ma lauda cu realizarile mele, ci de a fi multumitor lui Dumnezeu care mi-a dat tot ce am pentru a fi folositor altora.Intelepciunea nu inseamna a ajunge la destinatie mai repede decat toti,ci a conduce prudent si constient.

Intelepciunea nu inseamna sa vorbesti mult, ci sa stii cand sa vorbesti .intelepciunea omului chibzuit il face sa vada pe ce cale sa mearga.

"Pentru cunoasterea intelepciunii si invataturii,pentru intelegerea cuvintelor mintii;pentru capatarea invataturilor de bun simt,de dreptate ,de judecata si de nepartinire ;ca sa dea celor nencercati agerime de minte ,si tanarului cunostinta si chibzduinta ,sa asculte insa si inteleptul ,si isi va mari stiinta,si cel priceput va capata un sfat intelept; ~ Proverbele 1:2-3,4,5 "~Samanta buna~

Niciun comentariu: