~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 6 februarie 2013

DOMNUL ESTE SURSA BELSUGULUI IN AJUTORARE



" De aceea ,prea iubitii mei frati,fiti tari ,neclintiti, ,sporiti totdeauna in lucrul Domnului,caci osteneala voastra in Domnul nu este zadarnica.(1Corinteni 15:58)

Multi se gandesc ca si ei ar face mari lucrari de binefacere,daca ar avea mai multi bani.Dar problema nu e saracia de banii,ci saracia de dragoste .Un exemplu izbitor este viata lui George Muller ,omul rugaciunii.Dragostea l-a facut sa doreasca sa ajute pe copiii orfani, si da devina parinte al celor fara parinti.

Dar el era sarac .In 5 dec.1835,el a scris in jurnalul sau:"In seara aceasta citind Scripturile ,m-au izbit urmatoarele cuvinte:"Deschide-ti gura larg si eu ti-o voi umplea "(Psalmul 81:10 .Pana azi nu ma rugasem niciodata pentru banii si oamenii care ne-ar trebui pentru orfelinat .

Din clipa aceasta mi-a fost dat sa pun in legatura cuvintele acestea cu Casa orfanilor .Am cerut Domnului un local ,o suma precis  si oameni bine inzestrati ,ca sa ingrijeasca de copii."Pe 7 dec 1835,George Muller a primit bani pentru Casa orfanilor ,iar anul urmator pe 6 apr.1836a deschis primul orfelinat cu 36 copii orfani .

Apoi a construit cladiri pentru 400 orfani ,altele 450 orfani Fara sa aiba capital,fara sa se roage vreodata de oameni ,ci doar in atarnare  totala de Dumnezeu.El cerea Domnului cele necesare si asa el a ingrijit mii de orfani .

S-a intamplat insa ,in cateva randuri ,ca seara au mancat tot ce aveau si n-a ramas nimic pe dimineata, dar s-au rugat si dimineata in zori au sosit cele necesare .Dumnezeu este in stare sa procure tot ce avem nevoie .Vina e la noi ca suntem putin credinciosi.~Petru Popvici~

Niciun comentariu: