~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 3 aprilie 2017

PROMISIUNI


























"Daca faci o jurinta Domnului, Dumnezeului tau, sa nu pregeti s-o implinesti;caci Domnul Dumnezeul tau, iti va cere socoteala,si te vei face vinovat de un pacat.(Deuteronom 23:21)
"Sau dispretuiesti tu bogatiile bunatatii, ingaduintei  si indelungei Lui rabdari? Nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta? (Romani 2:4)

Un om bogat avea sotia bonlava de mult timp. Intr-zi medicul de familie i-a spus; fara menajament: "Sotia dumneavoastra are o boala nevindecabila si, dupa parerea mea, ar mai avea doi ani de trait. Faceti-i tot ce doreste . Cel mai bun lucru ar fi sa mergeti intr-o statiune; acolo ar putea gasi o oarecare alinare pentru suferinta ei"

In mare graba a urmat sfatul medicului , dar sotia tot nu se simtea bine. In hotelul la care au fost cazati era si un credincios - un ofiter cu un caracter nobil. Ofiterul a facut cunostinta cu cei doi si le-a castigat repede increderea, astfel ca au inceput sa se intanleasca si sa discute impreuna.

El a incercat sa le descopere caile minunate ale lui Dumnezeu,intentiile dragostei si harului Sau fata de toti oamenii.Ii invitase chiar sa mearga duminica urmatoare la adunarea de vestire a Evancheliei . Invitatia a fost refuzata; acest om bogat a marturisit deschis ca El nu crede in Dumnezeu.

"Dar ,domnule ofiter,daca sotia mea se va insanatosi si voi castiga cele doua procese pe care le am ,atunci vreau sa cred in Dumnezeu", a promis in graba omul bogat.

Ar fi vrut sa creada in Dumnezeu numai daca ar fi gasit indurare in problemele sale pe care macar nici nu se ruga pentru ca nu credea. A fost gata sa faca o juruinta, dar era zabavnic cu inima  ca s-o implineasca

Timp de14 zile dupa aceasta a ocolit orice intalnire cu ofiterul credincios. Dar intr-o zi a venit plin de bucurie si a spus: "inchipuiti-va ca medicul de aici imi spune ca diagnosticul dat sotiei mele este gresit si boala de care sufera este de natura nervoasa, fara sa existe vreun pericol de moarte.

In cateva zile vrem sa mergem iarasi acasa. Cum se mai insala medicii! Si a doua supriza: astazi am primit o telegrama de la avocatul meu prin care imi da de stire ca am castigat primul proces,iar al doilea ar fi ca si castigat".

Credinciosul l-a privit lung, apoi a spus: "Dupa ce Dumnezeu v-a implinit dorintile ascunse si atat de arzatoare,sper ca veti respecta promisiunea facuta de a veni cu mine la vestirea Evangheliei".Dar omul a raspuns:"Sper ca nu traiti cu impresia ca acum voi crede in Dumnezeu!Nu! Acum vrem sa ne traim viata fara griji"Si cu salut scurt s-a rasucit cu spaatele la ofiter.

Cat de nemultumitor este fiecare om! Indata ce Dumnezeu ii usureaza necazurile, uita de promisiunea facuta.Nu vrea sa vada ca ingaduinta si bunatatea lui Dumnezeu il indeamna la pocainta.Dupa ce Dumnezeu rezolva problemele imposibile lui insusi, omul nerecunoscator  gandeste ca poate sa mearga inainte,traindu-si viata in propiile placeri.Si toate aceste binefaceri ale dragostei Sale il vor judeca intr-o zi.

Dumnezeu este Har.Si harul lui Dumnezeu este dat fiecarui om din lume ca sa faca voia Sa . Puneti-va increderea in harul Lui si raspundeti la revarsarile Sale de har .
 {din CALEA ADEVARUL SI VIATA}


Niciun comentariu: