~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 7 aprilie 2017

DOMNUL S-A SMERIT PANA LA MOARTE




















"Iata", a zis El "ne suim  la Ierusalim, si  Fiul omului va fi dat in manile preotilor celor mai de seama si carturarilor. Ei Il vor osandi la moarte, si-L vor da in manile Neamurilor, cari isi vor bate joc de El, Il vor bate cu nuiele, Il vor scuipa si-L vor omora; dar dupa trei zile ,va invia." (Marcu 10:33-34)

Hristos Domnul a venit in lume ca imparatul promis al poporului Sau. Dar Domnul Hristos nu a fost recunoscut, desi prin El s-au implinit promisiunile prorocilor. Acest lucru s-a vazut clar cand Domnul Isus a intrat in Ierusalim calare pe un magarusi,fapt care a fost prorocit.in (Zaharia 9:9)

O mare multime i-a dat atunci onoare, insa orbirea si ura conducatorilor poporului a crescut si mai mult, pana ce L-au incununat cu o cununa de spini si L-au pus pe cruce. Cat de mult S-a smerit Fiul lui Dumnezeu pentru a aduce salvare omului stricat prin pacat!

Cat de greu a fost acel drum observam citind despre momentele petrecute in Ghetismani. El a suportat totul in ascultare deplina si supunere fata de voia lui Dumnezeu. Astfel, Dumnezeu a fost glorificat prin Fiul, iar slava, dreptatea si dragostea Sa au fost descoperite deplin.

De aceea Domnul a putut spune: "Acum ,Tata, proslaveste-Ma la Tine cu slava, pe care o aveam la Tine,inainte de a fi lumea "(Ioan 17: 5)

Din dragoste pentru Tatal si pentru noi, Domnul S-a smerit pana la moarte. Dar Dumnezeu l-a inaltat si I-a dat locul de la dreapta Sa. Prin credinta Il vedem in cer incoronat cu slava si onoare. El merita vesnic adorarea noastra.{Samanta buna}

Ce plin si-amar Ti-a fost paharul,/  Ce fara murmur l-ai baut,  /Ce crud-a fost cararea mortii, /
Pe care lin Tu ai trecut! / Si toate pentru mine ,Doamne,/ Le-ai indurate si le-ai primit,/
Ca eu sa fiu pe vesnicie, / Deplin iertat si mantuit./

O, slava, slava, slava,Tie!/ Ti-aduc, Isuse, necurmat,/Caci Tu, cu-n pret asa de mare, /
Pe mine m-ai rascumparat! /  Mi-astern faptura mea intreaga / Cu umilinta-n fata Ta,/
Pastreaz-o-n Tine pan-la capat, Mai mult de-atat nu am ce-ti da!{Niculae Moldaveanu

Niciun comentariu: