~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 14 aprilie 2017

AZI MORMANTUL LUI ESTE GOL




















"Dupa aceea, Isus, care stia ca acum totul s-a sfarsit.ca sa se implineasca Scriptura, a zis:"Mi-e sete".(Ioan 19:28)
Isus stia ca tot ceea ce avea de facut pe cruce era implinit. Il slavise pe Dumnezeu in slujba Sa in mijlocul oamenilor . Satisfacuse toate cerintele dreptatii lui Dumnezeu cu privire la pacat.

Ramanea inca in cuvant al Scripturii de implinit. Setea arzatoare , care chinuia pe cei rastigniti,nu i-a fost crutata Domnului, dar a fost ocazia de a se implini o prorocie: "Cand Mi-e sete , imi dau sa beau oteti"(Psalmul 69:21)"

"Cand a luat otetul, a zis:"S-a ispravit!" Aceasta declaratie risipeste temerile unui crestin slab, care ar putea sa aiba inca indoieli cu privire la mantuirea sa.

Dupa ce a rostit aceste cuvinte, nu a mai fost necesar ca Isus sa ramana pe cruce. El singur a fost in stare sa implineasca cel din urma act de ascultare:moartea. Domnul Isus nu a murit cum mor oamenii,ci prin ascultare de Dumnezeu. 

Deoarece Isus a fost ascultator pana la la moarte pentru slava lui Dumnezeu, Tatal Sau a intervenit pentru a-l scoate din moarte. Dumnezeu L-a inviat pe Isus si L-a pus sa sada la dreapta Sa, incununat cu slava si cu cinste.

Dreptatea lui Dumnezeu, fiind satisfacuta in ce priveste pacatul, I-a dat locul slavit,pe care Domnul Isus l-a dobandit prin ascultarea Sa.{Samanta buna}

Domnul a-nviat si, prin El,/ Am scapat de osanda grea;/ Cu-al Sau sange scump, El pe toti,/
Din blestem ne-a rascumparat./Inviata-am si noi cu Domnul/ Si vrajmasii toti biruiti sunt./
Azi mormantul Lui este gol/ Noi de judecata-am scapat.?

R: In Isus, avem azi viata de-nviere!/El a biruit pe Vrajmas / Si ne-a izbavit de pierzare!/

Domnul a-nviat si-azi cu El,/ Pe pamantul calcat de El, Pe-a-Lui urme voiosi umblam,/
Ochii tinta spre El tinand./Azi putem sa venim cu totii/ Inaintea Tatalui Sau Sfant, /
Caci prin moartea Lui, ne-a deschis / Un drum slobod la Tatal Sau./

Domnul a-nviat si-a plecat /Sus in ceruri ,la Tatal Sau;/Noi dorim nespus sa-Lvedem
 Si-mpreuna cu El sa fim./ Domnul a-nviat si prin El noi/Suntem intr-o noua zidire,/
Unde nu-i nimic pacatos /Si unde Isus este tot./ {Autor necunoscut}

Niciun comentariu: