~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 21 martie 2016

PLANUL LUI DUMNEZEU S-A IMPLINIT



























"Iata-Ma ca vin! In sulul cartii este scris despre Mine -Vreau sa fac voia Ta,Dumnezeule! si Legea Ta este in fundul inimii Mele."(Psalmul 40:7-8)

Cine a spus aceste cuvinte? Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu,care a venit din cer pe pamant, ca sa implineasca voia Dumnezeului si Tatal Sau!

La ce S-a referit El ? In fiecare clipa a vietii Sale pe pamant S-a consacrat lui Dumnezeu. Fiecare cuvant pe care L-a spus, fiecare pas pe care L-a facut - totul a corespuns voii desavarsite si neconditionate a Tatalui Sau ceresc.

Nici impotrivirea pacatosilor si nici ispitele lui satan nu au putut sa-l abata de la calea ascultarii desavarsite.

In gradina Ghetsimani a intampinat puterea lui satan. La judeacata inaintea Sinedriul a intampinat ura lipsita de mila a oamenilor, carora El le-a slujit cu dragoste plina de indurare.

La sfarsit a mers de buna voie, linistit si ascultator la cruce, caci El spune: " Nu voi bea paharul , pe care Mi l-a dat Tatal sa-l beau?

Aceasta dependenta deplina pana la moarte a fost un miros placut  pentru Dumnezeu. Niciodata inainte nu a trait un asemenea om pe pamant. Dumnezeu, Tatal, singur poate sa aprecieze cu adevarat valoarea Fiului Sau

"...Si din nor s-a auzit un glas, care zicea: "Acesta este Fiul Meu prea iubit , in care Imi gasesc toata placerea Mea : de El sa ascultati!" (Matei 17:5)

Totusi El doreste acum ca si noi sa-l pretuim pe Fiul Sau. Sa ne gandim mereu la lucrarea Sa !
[ Samanta buna}
Dumnezeu pe Insusi Fiul Sau ne-a dat,/ Cu al Lui sange ne-a rascumparat ./ Azi El ne priveste in Isus Hristos,/ Curatiti in totul de pacat. / Slava! Slava, Melului  'junghiat , / Caci El mortii pentru noi S-a dat! /Cu al Sau sange ce pe cruce l-a varsat / Pentru Tatal ne-a rascumparat.

Niciun comentariu: