~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 8 noiembrie 2014

INCREDE-TE MAI INTAI IN DUMNEZEU























"Isus nu se incredea in ei...pentru ca stia ce este in om." (Ioan 2:24 -25)

Pune increderea in Dumnezeu pe primul loc.Domnul nostru nu S-a increzut in nici un om, El n-a fost  niciodata suspicios ,niciodata plin de amaraciune ,niciodata disperat cu privire la vreun om, pentru ca S-a increzut mai intai in Dumnezeu,S-a increzut in mod absolut in ceea ce harul lui Dumnezeu poate face pentru orice om .

Daca imi pun increderea mai intai in fiintele umane ,voi ajunge dezamagit de toti ;voi ajunge plin de amaraciune ,pentru ca am insistat ca omul sa fie ceea ce nici un om n-a putut fi niciodata -absolut drept.Nu te increde niciodata in nimic altceva decat in harul lui Dumnezeu din tine si din oricine altcineva.

Pune nevoile lui Dumnezeu pe primul loc."Iata vin sa fac voia Ta Dumnezeule."(Evrei 10-9 )

Ascultarea omului este fata de ceea ce crede el ca este o nevoie ;ascultarea Domnului nostru a fost fata de voia Tatalui Sau.Strigatul de astazi este:Trebuie sa facem ceva; pagani mor fara Dumnezeu;trebuie sa mergem si sa le spunem despre El.

Dar mai intai trebuie sa avem grija ca nevoile lui Dumnezeu sa se implineasca in noi insine ."Asteptati pana cand ..."Scopul acestui Colegiu este sa ne ajute sa ne raportam corect la nevoile lui Dumnezeu.

Cand nevoile lui Dumnezeu in noi s-a implinit , El ne va deschide calea pentru a implini nevoile Lui in alta parte.
Pune pe primul loc ceea ce-ti incredinteaza Dumnezeu ."Si oricine va primi un copilas ca acesta in Numele Meu ,Ma primeste pe Mine (Matei 18:5)

Dumnezeu mi Se incredinteaza mie, daruindu-mi-Se sub forma de copilas.El asteapta ca viata mea personala sa fie un "Betleem".Las eu ca viata mea naturala sa fie transformata treptat de catre viata Fiului lui Dumnezeu care locuieste in mine?

Scopul ultim al lui Dumnezeu este ca Fiul Sau sa Se poata manifesta in trupul meu muritor.
~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: