~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 18 martie 2012

NELINISTE IN CUIB



"Ca vulturul care isi scutura cuibul ,Sboara deasupra puilor,Isi intinde aripile ,ii ia Si-i poarta pe penele lui:
Asa a calauzit Domnul singur pe poporul Sau. ~ Deuteronom 32:~

Atentia unui fermier a fost atrasa de o pasare care era foarte ocupata cu construirea cuibului ei .Din pacate ,locul ales pentru aceasta era o gramada de grangi uscate de curand taiate dintr-un copac.Dandu-si seama ca acesta era un loc periculos pentru viitorii ei puisori,fermierul a distrus lucrarea harniciei pasarele.

A doua zi ,viitoarea mamica a incercat din nou ,si din nou fermierul  i-a zadarnicit eforturile.In a treia zi,pasarea si-a construit cuibul pe o greanga langa usa bucatariei fermierului .De data aceasta ,fermierul i-a zambit aprobator ,lasand-o in pace .

Crangile uscate atat de nesigure de unde el alungase de doua ori pasarea au fost arse cu mult timp inainte ca pasarea sa fi scos puisorii.

La fel ca si creatura aceasta inaripata nestitoare ,vedem de multe ori ca planurile ne sunt zadarnicite si viata noastra e uneori dezradacinata .Ne intrebam de ce trebuie Dumnezeu sa ne strice cuibul pamantesc pentru care ne luptam atat de mult si lucram atat de greu ca sa-l construim.

Dar daca am putea vedea lucrurile asa cum le vede El ,am sti ca El cauta pentru noi un destin mai inalt,un loc cu mai mare siguranta si resurse pentru nevoile noastre .Asa Si-a condus poporul Sau ,Israiel ,afara din Egipt ,prin pustie ,In Tara Promisa .El a stiut unde era pericolele si unde era siguranta adevarata pentru ei.

Oh,daca am invata sa ne incredem in  Dumnezeu in pasajele intunecoase ale vietii noastre ,cu simplitatea credintei unui copil ,sa nu ne indoim niciodata de intelepciunea si de bunatatea Sa,chiar si atunci cand trebuie sa creeze neliniste in cuibul nostru!~ H.G.B.~

2 comentarii:

Ellie spunea...

Cred ca numai atunci cand ne lasam pe bratele Domnului... putem avea pace si liniste in sufletul nostru. Asa cum este scris:

Dar daca am putea vedea lucrurile asa cum le vede El, am sti ca El cauta pentru noi un destin mai inalt...

Multumesc pentru incurajare. Si Domnul Isus sa te intareasca si sa te binecuvinteze!

Speranta spunea...

Da,si eu cred la fel ca tine.Il cinstim pe Dumnezeu cand ne lasam pe bratul Sau!

Increderea in Dumnezeu ne da liniste si pace ,cand trecem prin pasajele intunecoase ale vietii.

Multumesc mult pentru vizita.
Si tu sa fii binecuvantata de Dumnezeu!