~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 8 martie 2012

CREEAZA AMINTIRI ,NU REGRETE!



"Prea iubitilor ,sa ne iubim unii pe altii, caci dragostea este de la Dumnezeu.Si oricine iubeste ,este nascut din Dumnezeu ,si cunoaste pe Dumnezeu.  ~1 Ioan 4:7 ~


Poti invata de la cei care au ceva ani in pate.O doamna invarsta a spus:Un benificiu al longevitatii mele este impartasirea lucrurilor invatate .Asa ca permite-mi sa-ti spun trei secrete care-ti pot face viata mai buna.

1) Timpul este pretios ,asa ca nu-l irosi !Dupa ce sotul meu a murit ,am locuit cu niste prieteni.Intr-o seara ,au inceput sa se certe ,iar infinal nu au mai vorbit .Stiu ce inseamna certurile ;eu si sotul meu am avut cateva majore.

Insa in acel moment am inteles ,ca niciodata pana atunci ,ca timpul pe care-l avem la dispozitie este pretios.Nu-l irosi ciondanindu-te pentru lucruri care nu vor mai avea importanta cand cel drag nu va mai fii.
Fa tot ce-ti sta in putinta pentru a trai in armonie si manifesta-ti iubirea.De ce? Pentru ca ,indiferent cat timp aveti impreuna nu este niciodata suficient.

2)Creezi amintiri ,asa ca fa-le minunate ! Privind inapoi ,ii multumesti lui Dumnezeu pentru atatea momente de neuitat.In ziua in care sotul meu a murit,ne-am sarutat (cum faceam de altfel ,de fiecare data cand el pleca la pranz ).La 17:30 era mort ,intotdeauna am fost bucuroasa pentru acel ultimul sarut.
 Creeaza amintiri, nu regrete !

3) Nu ceea ce se intampla conteaza ,ci reactia ta la acea situatie ! Fiecare zi detine noi incercari care-ti vor testa iubirea si hotararea .Ai putere Prin Domnul Isus Hristos ,de a trasforma fiecare incercare ,intr-o oportunitatede maturizare .

Viata este plina de evenimente ,aparent neplacute.Incearca sa le rezolvi intr-o asa maniera ,incat la batranete ,privind inapoi ,sa spui:"Iti multumesc ,pentru acea experenta ;m-a ajutat sa cresc." Bob GASS
~
"Nu te lasa biruit de rau,ci biruieste raul prin bine."  ~Romani 12-21 ~

Niciun comentariu: