~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 5 martie 2024

"INDRAZNITI "


"V'am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lume."(Ioan 16:33)  Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v'o dau cum o da lumea Sa nu vi se tulbure inima nici sa nu se inspaimante V'am spus aceste lucruri pentru ca bucuria Mea sa ramana in voi, si bucuria voastra sa fie deplina.(Ioan 14:27, 15:11)

Viata pe acest pamant este nesigura. Fiecare clipa poate aduce dezastru, pericolul, suferinta... Viata este plina de deficultati neprevazute. Nimeni nu poate spune ce ne aduce ziua de maine. 

Omenirea traieste intr-un climat de neliniste, de teama. In general, necunoscutul si neasteptatul este ceea ce produce cea mai mare panica in viata oamenilor.

Intr-o astfel de situatie se aude glasul Mantuitorului spunand: Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna," 

In prezenta Mantuitorului dispare frica. Insa observam cu regret ca multi oameni nu doresc sa asculte chemarea Mantuitorului. 

Oamenii nu doresc sa fie condusi pe caile vetii divine . Oamenii prefera sa-si urmeze propriile cai, chiar daca ii duc in dificultati. Iata de ce avem camine distruse, inimi frante, persoane chinuite, copii abandonati...

Egoismul si necredinta omenirii lasa in urma ruina si remuscari, In acest climat de necredinta si instabilitate , care ne inconjoara suntem chemati sa indraznim sa ne apropiem de Mantuitorul. 

El ne va darui viata vesnica; El ne va conduce pe cararea vietii cu bratul Sau atotputernic; El este marele biruitor care deschide fiecaruia, o cale  o esire din necazul lui.

""Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna. Luati jugul Meu asupra voastra si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun , si sarcina Mea este usoara. (Matei 11:28-29-30) {Samanat buna]

Niciun comentariu: