~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 1 ianuarie 2017

VOM TRECE SI PESTE ACEASTA FURTUNA





















"Eu sunt nu va temeti!(Marcu6:50)
"Caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tau ,care te iau de mana dreapta si-ti zic: "Nu te teme de nimic Eu iti vin in ajutor! (Isaia 41: 13)

Este furtuna in viata ta? Atunci citeste urmatoarele cuvinte : corabia era in mijlocul marii, iar Isus era singur pe tarm. A vazut pe ucenici ca se necajesc cu vaslirea, caci vantul le era impotriva. Si  in a patra straja din noapte a mers la ei umbland pe mare, si voia sa treaca pe langa ei.

Cand L-au vazut ei umbland pe mare, li s-a parut ca este o naluca, si au tipat; pentru ca toti L-au vazut, si s-au inspaimantat.Isus a vorbit indata cu ei, si le-a zis: "indrazniti, Eu Sunt, Nu va temeti!"Apoi S-a suit la ei in corabie, si a stat vantul" (Marcu 6:47-51) Putem invata patru lectii din acest text.

1) Cand simtim cel mai tare ca suntem separati de Dumnezeu, El ne invata cele mai multe lucruri. Dave Dravecky a spus: Privind in urma... am invatat ca pustietatea face parte din peisajul credintei si ea este la fel de importanta precum varful muntelui .

Pe varful muntelui suntem coplesiti de prezenta lui Dumnezeu. In pustie suntem coplesiti de absenta Lui. Ambele locuri ar trebui sa ne faca sa ne plecam pe genunchi; primul, cu deplina uimire; al doilea, in deplina depedenta de El";

2)Dumnezeu nu Se descopera de la inceput. De obicei El se arata cand furtuna este cea mai apriga, atunci cand crezi ca numai rezisti - dar El va veni mereu la timp;

3) Dumnezeu ne trece prin mai multe furtuni si de fiecare data ne descopera mai mult din fiinta Lui. Pentru ca, exista aspecte ale caracterului Sau si ale strategiilor Lui Divine pe care nu le-am intelege niciodata daca n-ar proceda astfel.

4) Prezenta lui Dumnezeu  trebuie sa ne fie indeajuns in vreme de furtuna. Cand El Se arata si spune: "Eu sunt" teama noastra trebuie sa dispara.{Bob GAS}

Niciun comentariu: