~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 23 ianuarie 2017

CAND TE INSPAIMANTA NECUNOSCUTUL




















"Ascultati-Ma ...voi, pe care v'am luat in spinare de la obarsia voastra, pe care v'am purtat pe umar dela nasterea voastra: pana la batranetea voastra Eu voi fi Acelas, pana la caruntetele voastre va voi sprijini .V'am purtat, si tot vreau sa va mai port, sa va sprijinesc si sa va mantuiesc."

Deseori necunoscutul ne produce neliniste, ne ingrozeste. Daca nu primim nici in semnal , nici o veste de la cei dragi, incepem sa ne ingrijoram si ne vine sa credem ca lipsa stirilor nu este un semn bun.

Chiar si pentru acest fel de suferinte, credinta este un leac sigur. Domnul poate sa ne linisteasca sufletul si sa ne daruiasca o sfanta voiosie, incat orice teama care priveste prezentul sau viitorul sa dispara.

Trebuie sa nazuim cu ravna dupa increderea in Domnul, incredere care ne aduce mangaiere,cum spune psalmistul; sa nu credem numai una sau alta din fagaduintele Domnului,ci sa avem o incredere neclintita in El,  increderea ca El nu ne va face niciun rau si nu va ingadui ca altii sa ne faca rau.

Aceasta incredere statornica in El trebuie sa fie atat cu privire la ceea ce este cunoscut cat si la ceea ce este necunoscut in viata noastra. Nu stim ce suprize ne va oferi viitorul , Insa Dumnezeul nostru este Dumnezeu si peste  cele necunoscute, iar noi suntem decisi sa ne incredem in El indiferent ce va trebui sa vina peste noi.

Si chiar daca ne vom confrunta cu situatii deosebit de dificile, sa nu uitam ca Dumnezeu este suveran peste toate lucrurile, fie ele bune sau rele.El este mai presus de toate ,iar bunatate Lui este desavarsita.

De aceea, nu ne vom teme chiar daca factorul postal ne va trezi la miezul  noptii, aducandu-ne o telegrama cu in mesaj tragic. Dumnezeu traieste; atunci, de ce sa se teama copiiiLui?{C.H.Spurgeon}

" Cand ganduri negre-au napadit. Si inima ti-au coplesit. Cand sufletul ca niciodata .De temeri mari e framantat. Alearga-ndata la Isus! In El, in haru-I cel de sus, Noi izbaviri si noi puteri tu vei afla,
Dar, nici o clipa ,nu uita  A crede-n El si-a-L asculta!" {Autor necunoscut}




Niciun comentariu: