~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 6 ianuarie 2017

AUTORITATE SI PUTERE




















"Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire,pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna." (2 timotei 3;16-17)

Este nevoie de Cuvantul lui Dumnezeu si de prezenta lui Dumnezeu ,fara de care nu pot face fata. Daca ceva , indiferent ce, se intrepune intre constiinta mea si Cuvantul lui Dumnezeu,atunci nu mai stiu unde sunt, nici ce fac,nici incotro s-o apuc.

Si daca ceva, indiferent ce, se intrepune intre inima mea si prezenta lui Dumnezeu atunci nu mai am nici o putere Cuvantul Domnului meu este singurul meu indrumar, iar locuirea Lui in mine este singura mea putere. " Nu ti-am poruncit Eu? ... Domnul Dumnezeul tau este cu tine in tot ce vei face."(Iosua 1:9)

Dar se poate intampla ca cititorul sa se intrebe:{Este oare adevarat ca in Cuvantul lui Dumnezeu poti gasi indrumare clara pentru toate detaliile vieti? De exemplu: unde sa ma duc in ziua Domnului ? Sau: ce sa fac de luni dimineata pana sambata seara? Ma conduce El pe calea mea personala, in reltiile din casa, in serviciu, in asocierile si parerile mele religioase?}

Sigur ca da! Cuvantul lui Dumnezeu pregateste pentru orice lucrare buna, iar orice lucrare pentru care Cuvantul nu da indrumari nu este buna, ci rea. Deci daca nu poti gasi autoritatea care sa te indrume unde sa mergi in ziua Domnului, trebuie imediat sa renunti la a mai merge undeva, iar daca nu gasesti autoritate ca sa-ti arate ce sa faci luni, trebuie imediat sa incetezi ceea ce faci.

"Ascultarea face mai mult decat jertfele si pazirea Cuvantului Sau face mai mult decat grasimea berbecilor." ( 1 Samuiel 15:22)

Sa privim deschis Scriptura si sa ne supunem autaritatii ei sfinte in toate lucrurile si, cu smerenie si respect , sa ne lasam condusi de ea.

Fie ca Domnul sa ne miste inimile ca sa ne ocupam cu acest subiect important! Fie ca el sa ne conduca , prin Duhul Sfant, ca sa vedem locul, valoarea si adevarata putere a Cuvantului Sau! Fie ca acest Cuvant sa fie pentru inimile noastre singura regula necesara si suficienta astfel incat orice lucru
care nu se intemeiaza pe autoritatea lui sa poata fi respins in totul fara nici o sovaire.

Atunci putem spera sa progresam . Atunci calea noastra va fi a celui drept, ca o lumina care straluceste din ce in ce mai mult pana la ziua perfecta.

Fie ca niciodata sa nu fim satisfacuti de caile noaste, asocierile noastre, pozitia noastra religioasa si slujba noastra, de cele pe care le facem si de cele pe care nu le facem, de locurile unde mergem si de cele unde nu mergem , pana cand nu putem spune ca in toate aceste avem indrumarea Cuvantului lui Dumnezeu si lumina prezentei Sale.In acesta si numai in aceasta consta marele si important secret al  AUTORITATII SI PUTERII.{C.H.M.}

Niciun comentariu: