~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 14 ianuarie 2016

" RASCUMPARATORUL MEU TRAIESTE"


























" Isus,ca Cel care stia ca I-a sosit ceasul sa plece din lumea aceasta la Tatal, si fiindca iubea pe ai Sai,
care erau in lume, i-a iubit pana la capat.(Ioan 13:1)

Cateodata Domnul alege sa foloseasca lucrurile cele mai stabile si mai durabile din lumea materiala:
muntii de exemplu (Psalmul 125:2),ca sa ilustreze credinciosia Sa nepatrunsa si dragostea fata de poporul Sau,

Aici insa foloseste ca argument propia Sa natura neschimbatoare si vesnica: " Pentu ca Eu traiesc, si voi veti trai".

Fie ca aceste cuvinte ale Domnului Isus sa ne mangaie si pe noi! Mantuitorul nostru traieste si aceasta ne da siguranta ca si noi vom trai pentru vesnicie. Intre noi si pierzarea vesnica sta viata Sa si , pentru ca avem aceasta promisiune, siguranta mantuiri noastre vesnice este invulnerabila!

Iubite cititor , este viata ta acum "ascunsa cu Hristos in Dumnezeu.( Coloseni 3:3) Cunosti binecuvantarea unei comuniuni vii cu un Mantuitor datator de viata? Poti si tu sa spui precum apostolul Pavel, cu o incredere smerita si plina de bucurie:"Nu mai traiesc eu,  ci Hristos traieste in mine" (Galateni 2 :20) ?

Isus traieste!  Acestea sunt cuvintele cele mai frumoase si mai pline de bucurie pe care le poate auzi un suflet pierdut. Chiar si Iov s-a bucurat de ele, acum 4000 de ani, cand a zis:"Dar stiu ca Rascumparatorul meu traieste" (Iov 19:25)

Romani 8 incepe cu o asigurare: "Acum deci nu mai este nicio condamnare pentru cei in Hristos Isus
",se sfarseste cu siguranta viitoare ca nimeni si nimic " nu va putea sa ne desparta de dragostea lui Dumnezeu, care este in Isus Hristos Domnul nostru".

De ce nu putem fi despartiti ?  Pentru ca viata credinciosului este aceeasi cu minunatul sau Cap. De aceea, pentru ca viata cea noua a credinciosului sa se poata pierde, trebuie mai intai ca atotputernicia
Domnului sa devina slabiciune si neputinta, iar statornicia Sa sa devina schimbatoare.

Sa ne agatam de aceasta promisiune pe care El ne-a facut-o : "Eu le dau viata eterna ;  si nicidecum nu vor pieri  niciodata si nimeni nu le va smulge din mana Mea" (Ioan 19: 28).  {J.R.Macduff}

Stiind ca-i viu , pot invinge teama./ Si eu sunt viu, caci m-a salvat,/  Iar cand ispita grea ma va ajunge, / Prin harul Sau eu sunt deplin eliberat.

Niciun comentariu: