~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 10 ianuarie 2016

CUVINTE PENTRU VIATA



"Domnul sa va indrepte inimile spre dragostea lui Dumnezeu si spre rabdarea lui Hristos! "(2Tesaloniceni 3:5)
"Podoaba batranilor sunt perii albi"(Ptoverbe 20 :29)

Biblia spune :"podoaba batranilor sunt perii albi " asa ca asculta de ei !  O persoana in varsta ne da cateva sfaturi dupa care sa traim:  Timpul are darul de a ne prinde  pe nepregatite.Parca mai ieri eram tanar, proaspat casatorit, imbracat in noua mea viata. Unde a zburat anii?

Stiu ca i-am trait pe toti ,  si imi vin in mine franturi despre   cum eram pe atunci....sperantele si visele mele .Dar iata... iarna vietii mele... cum am ajuns asa de repede? 

Imi amintesc cand vedeam oameni in varsta credeam ca iarna este atat de departe incat nu o puteam patrunde si nu mi-o putea imagina. Dar iat-o ...prietenii mei s-au pensionat si au caruntit...se misca incet...vad mari schimbari.

Imi amintesc cand erau tineri si plini de viata, iar acum noi suntem "cei batrani" ce niciodata nu credeam ca vom deveni. In fiecare zi descopar ca este o adevarata incercare sa fac un dus, iar odihna dintre mese nu mai este o desfatare , este obiglatorie, altfel cad in timp ce stau pe scaun!

Nu sunt pregatit pentru dureri, suferinte , si pierderea tariei si a abilitatii de as face ce as fi vrut sa fac si nu am facut .Iarna a sosit si nu sunt sigur cat va dura.

Daca nu ai ajuns inca intr-un astfel de anotimp , vreau sa-ti aduc aminte ca vei ajunge aici mai repede de cat crezi. Orice vrei sa realizezi in viata,fa-o acum...fa-o astazi .Nu mai amana , deoarece nu poti fi sigur cand vine iarna pentru tine.

Nu ai garantia ca vei vedea toate anotimpurile vietii tale , asa ca spune toate lucrurile pe care cei dragi ai vrea sa si le aminteasca.

"Viata ta este un dar de la Dumnezeu,felul in care o traiesti este darul tau pentru Dumnezeu si pentru generatia care vine" {Bob GASS}

"Cauta sa te infatisezi inaintea lui Dumnezeu ca un om incercat ca un lucrator care n-are de ce sa-i fie rusine..."(2Timotei 2:15)



Niciun comentariu: