~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 17 ianuarie 2016

CAND PRIVESC SMERIT SPRE CER


















Cand privesc smerit spre cer,
toate temerile-mi pier;
cand in ruga stau plecat,
de poveri sunt usurat;
cand sunt treaz si cand veghez,
curatia mi-o pastrez.
- Cate-mi dai, iubit Isus,
dorul cand l-indrept in sus !
     
     Cand ascult Cuvantul Sfant,
       mai usor trec pe pamant;
       cand credinta mi-o aprind,
       ganduri negre nu ma prind,
       si cand pacea urmaresc,
       toate mi se linistesc.
       - Cate-mi dai ,iubit Isus,
        dorul cand  l-indrept in sus !

Cand iubirea-mi este far.
rabd usor orice amar;
cand ajut pe cel lipsit,
c-un nou har sunt coplesit;
cand statornic sunt in tot,
orice greu sa-l birui pot.
-Cate-mi dai, iubit Isus,
dorul cand  l-indrept in sus!

{ Niculaie Moldoveanu ]

   

Niciun comentariu: