~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 31 octombrie 2015

MASURA DRAGOSTEI LUI DUMNEZEU




















"Si Eu le-am dat gloria pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei sa fie una, cum Noi suntem una: Eu in ei si Tu in Mine; pentru ca ei sa fie facuti desavarsiti spre a fi una,ca sa cunoasca lume ca Tu m-ai trimis si ca i-ai iubit, cum M-ai iubit si pe Mine. (Ioan 17:22-23)

Nu este nimic mai minunat decat ca Dumnezeu ne poate iubi asa cum suntem si cu aceeasi dragoste cu care Il iubeste pe Fiul Sau . Si asa ne iubeste El !  Cunoastem aceasta atat din propia experienta, cat si din Cuvantul Sau.

El o spune pentru ca eu, daca o cred, sa pot lua pentru mine, in inima mea, acest cuvant al Sau si sa ma bucur de el acum, in mijlocul lumii acesteia.

Cunoasterea faptului ca El ne iubeste ne va proteja in mod constant de orice temere sau indoiala pe care carnea, lumea sau Satan le poate ridica impotriva noastra. Minunat gand!

El ne iubeste asa cum Il iubeste pe propiul Sau Fiu! Sa nu socotim ca acesta este un gand prea inalt!
Nu cunosc nimic mai uimitor decat aceste lucruri:

1.Ca, fiind atat de iubiti,noi simtim acest lucru atat de putin ;
2.Ca, fiind atat de iubiti, noi raspundem la aceasta dragoste intr-un fel atat de slab;
3. Ca, fiind atat de iubiti , noi nu renuntam la atat de multe lucruri care nu sunt potrivite cu o asemenea dragoste: griji, capricii, ganduri sau indeletniciri rusunoase.

Dorinta si placerea lui Dumnezeu este ca noi, copiii Lui, sa patrundem maretia dragostei Sale. Aceasta dragoste ar trebui sa ne fie cea mai pretioasa, nu gloria care vom intra .

Este un lucru minunat ca vom mosteni gloria Domnului Hristos, dar e chiar si mai minunat ca ne bucuram de aceeasi dragoste ca si El din partea Tatalui .

Acelasi Dumnezeu care ne va da gloria Domnului Hristos va da sufletelor noastre intrare, Chiar de acum, in comuniuniea aceleasi iubiri.~W.Kelly~

"Si dragoste sta nu in faptul ca, noi am iubit pe Dumnezeu, ci in faptul ca El ne-a iubit pe noi, si a trimis pe Fiul Sau ca jertfa de ispasire pentru pacatele noastre.(1Ioan 4:10)

Niciun comentariu: