~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 27 aprilie 2014

PUNE-TI IN VALOARE POTENTIALUL

"Pentruca astfel sa va purtati intr-un chip vrednicde Domnul ,ca sa-I fiti placuti in orice lucru: aducand roade in tot felul de fapte bune,si crescand in cunostinta lui Dumnezeu:...pentruca in toate lucrurile sa aiba intaietatea."(Coloseni 1:10-18)

Michelangelo a lucrat la o serie de statui ,dar numai pe cateva dintre ele le-a finalizat .Cateva dintre cele neterminate se gasesc intr-un muzeu din Italia- potentialul neimplinit al unui mare geniu .Ceea ce este mai trist sunt oamenii care ar putea deveni capodopere daca s-ar dezvolta .Poate intrebi: " Cum pot sa-mi descopar si sa-mi descopar darurile ?"

Priveste in sus ! Nu vei putea sa-ti implinesti scopul vietii incepand cu tine insuti."In El am fost facuti mostenitori ,fiind randuiti mai dinainte ,dupa hotararea Aceluia ,care face toate dupa sfatul voiei Sale" (Efeseni 1:11)Vorbeste cu Domnul!

Renunta! Trebuie sa fii dispus sa sacrifici ceea ce esti pentru a deveni ceea ce Dumnezeu doreste sa fii.Moise a renuntat la bogatiile Egiptului pentru a se identifica cu un  popor de sclavi.Pavel a renuntat la prestigiul de a fi un Fariseu pentru a plati pretul statutului de apostol.Fiecare om de succes are un lucru la care a renuntat -nimic nu se dobandeste pe gratis .

Fii prezent!Pentru a castiga jocul trebuie sa participi .Nu poti sa stai pe banca de rezerva.Ai fost lasat pe acest pamant pentru a-ti aduce contributia .Nu ai fost ghemat pentru a consuma resurse-pentru a manca ,a respira si a ocupa spatiu.Nu,Dumnezeu te-a chemat pentru a schimba ceva!

Ceea ce Dumnezeu i-a spus lui Ieremia este adevarat si pentru tine: "Mai inainte ca sa te fi intocmit in pantecele mamei tale, te cunosteam si mai inainte ca sa fi iesit tu din pantecele ei, Eu te pusesem deoparte"Ieremia 1:5)

Caseste misiunea pe care ti-a dat-o Dumnezeu si adu-o la viata "David... a slujit celor din vremea lui, dupa planul lui Dumnezeu" (Faptele Apostolilor 13:36)Nu exista un tribut mai mare! Imagineaza-ti gravura de pe piatra mormantului tau:"Si-a petrecut viata facand ceea ce Dumnezeu a dorit sa faca"Mai bine de asa nu se poate!~Meditatii zilnice~








Niciun comentariu: