~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 6 aprilie 2014

RECUNOSTINTA


"Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrueile;caci aceasta este voia lui Dumnezeu in Hristos Isus cu privire la voi."(1 Tesaloniceni 5:18

Pavel se gasea in inchisoare cand a scris urmatoarele cuvinte:"Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile..."A inteles ca recunostinta este o alegere zilnica ce-ti poate schimba viata si care aduce fericirea.Refuzand-o ,ratezi bucuria vietii la inaltime. In alte cuvinte- recunostinta este atitudinea care stabileste altitudinea trairii.

Din nefericire, exista o traire la altitudine joasa cu care se multumesc prea multi dintre noi.Este o abordare taratoare ,plina de vaicareli si care incearca sa treaca nedectectata de radarul sperantei.Este o traire foarte joasa ,neagra si neguroasa,sleamplata ,deprimata,nerecunoscatoare,bombanitoare si negativista.

Toti am trecut pe acolo.Insa mai exista o atitudine de altitudine inalta,acolo unde aerul este pur,soarele stralucieste si viitorul este tot atat de stralucitor ca promisiunile lui Dumnezeu.Aceasta traire se inalta spre cer si refuza negativismul.Daca ai zburat vreodata la acea altitudine ,stii ca reprezinta locul in care ai dori sa te afli zilnic.

Un bibliolog vestit .Matthew Henry .si-a trait viata acolo .Cu mai mult de 250 de ani in urma ,a scris cuvintele in jurnalul sau ,dupa ce a fost jefuit de toti bani pe care -i avea:

"Sunt recunascator ,pentru ca n-am mai fost jefuit niciodata .Apoi pentru ca ,desi mi-au luat bani i,m-au lasat in viata.In al treilea rand ,pentru ca,desi mi-au luat tot ce aveam,nu mi-au luat mare lucru.In al patrulea rand ca eu am fost jefuit,nu cel care a jefuit."

Ce atitudine de invingator!Din moment ce recunostinta este o alegere ,raspunde la urmatoarea intrebare:"Sunt o persoana recunascatoare ?"Daca nu-ti place rspunsul indreapta lucrurile!~Meditatii zilnice~






Niciun comentariu: