~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 29 decembrie 2013

VIATA TA



"Atunci ,in stramtorarea lor ,au strigat catre Domnul... A oprit furtuna ...Ei s-au bucurat ca valurile s-au linistit ,si Domnul i-a dus in limanul dorit."~Psalmul 107 :28-29~

Viata omului este ca o calatorie pe mare,uneori linistita ,dar, de cele mai multe ori primejdioasa .Primii ani nu sunt pentru toti copiii ani placuti si plini de iubire.Dar toti se lovesc de valurile adolescentei si infrunta oceanul vieti schimband traiectoria,preocupati cand orizontul se contropeste cu marea.

Apoi vanturi ,curenti potrivnici li fac sa schimbe traiectoria fara sa-si dea seama : cate voci diferite religii variate in aceasta lume! Cum sa-ti gasesti drumul in acest univers in miscare?

Navigatorul are un sistem de referinte stabil ,bazat pe centrul de inertie al pamantului si pe trei stele din univers.Cu instrmente adecvate poate sa se orienteze si sa pastreze directia .

Care este singura referinta sigura in aceasta lume?Este BIBLIA,Cuvantul lui Dumnezeu ,"o  candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea"(Psalmul 119:105)

Chiar si in furtunile vietii ,departe de orce sprijin ,Dumnezeu este "un ajutor ,care nu lipseste niciodata in nevoi"(Psalm 46:1)El este gata sa ofere ajutorul Sau orcarui naufragiat care-l cauta .Acceptati?~Saman buna~

"Dumnezeiasca  Lui putere ne-a daruit tot ce priveste viata si evlavia prin cunoasterea Celui ce ne-a chemat prin slava si puterea Lui."(2Petru 1:3)

Niciun comentariu: