~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 19 decembrie 2013

EMANUEL


"Si-l vor pune numele Emanuel ,care talmacit inseamna :"Dumnezeu este cu noi". ~Matei 1:23 ~

De la primul Craciun care a avut loc cu  2.ooo de ani in urma,siguranta  ca Dumnezeu este cu poporul Sau a capatat un nou inteles .Inainte de a Se fi nascut Isus,Israielitii erau incredintati ca mai pot trage speranta deoarce Dumnezeu este cu ei.

"...in vremurile viitoare va ocoperi cu slava tinutul de de langa mare ,tara de dincolo de Iordan ,Galilea Neamurilor.Caci un Copil ni s-a nascut un Fiu ni s-a dat ,si domnia va fi pe umarul Lui ;Il vor numi Minunat ,Sfetnic ,Dumnezeu tare ,Parintele veciniciilor ,Domn al pacii.(Isaia 9:1-6)

Dar ei nu L-au cunoscut pe Dumnezeu cum Il cunoastem noi astazi .Avem un mare avantaj fata de sfintii Vechiului Testament ,deoarece ,prin citirea Noului Testament ,putem vedea gloria lui Dumnezeu"pe fata lui Isus Cristos"2 Corinteni 4:6 si-I putem simti prezenta in toate situatii le vietii,caci Duhul Sfant ni-L arata limpede.

Cand simt nevoia de a fi reasigurat ca Domnul Isus este cu mine ,Il contemplu pe Isus asa cum este El revelat in Noul Testament .Imi inchipui care era expresia fetei Lui atunci cand a luat copilasii in bratele Sale si i-a binecuvantat (Matei 19 :13 -15).

Apoi ma gandesc la crucificarea Lui.Vad fata Lui zdrobita si brazdata de sange dupa ce soldatii L-au lovit cu pumnul si I-au infipt cununa de spini pe frunte.Aceste imi aduc aminte de tot ceea ce a indurat El ca sa fie Salvatorul meu.

In cele din urma ,meditez la promisiunea Lui :"Eu voi fi cu voi in toate zilele ,pana la sfarsitul veacului.:(Matei 28 :29 )Si sunt reimprospatat din punct de vedere spiritual.
Dumnezeu a venit in chip de om cand Isus S-a nascut in Betleem .Toti cei ce cred in El pot gasi o putere reinnoita in orice situatie.De ce ? Fiindca nasterea Domnului Cristos da un nou inteles numelelui Emanuel .~H.V.L.~

Niciun comentariu: