~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 14 iulie 2013

LEGEA IN INIMA



"Intareste-mi pasii in Cuvantul Tau, si nu lasa nici o nelegiuire sa stapaneasca peste mine."(Psalmul 119:133)

Puneti legea in inima unui om si acesta va umbla cu dreptate. Iata unde trebuie scrisa legea: in inima; atunci este in locul potrivit, asa cum sint pietrele intr-o bolta. In minte legea este o piedica, pe spate este o povara, dar in inima este un sprijin. Ce frumoase sint cuvintele acestea: Legea Dumnezeului sau"!

Cand Il cunoastem pe Domnul ca pe Dumnezeul nostru, legea Lui inseamna slobozenie. Dumnezeu care a facut cu noi acest legamant ne da si dorinta de a asculta sfaturile Lui, si a umbla dupa poruncile Lui. A urma invataturile Tatalui meu va fi pentru mine o desfatare.

Omul a carui inima este supusa, va fi sprijinit in toti pasii lui. El va face ce este bine, va face ce este intelept. O lucrare sfanta este intotdeauna cea mai inteleapta lucrare, oricum ar parea ea la un moment dat. Cand umblam dupa poruncile Sale, suntem pe calea imparateasca a Dumnezeului nostru.

Cuvantul lui Dumnezeu n-a inselat niciodata nici un suflet. Tinta sa este lamurita: sa umblam smeriti si drept in dragoste si temere de Dumnezeu. Pe aceasta cale sint invataturi intelepte si randuieli sfinte, ca sa ne pazeasca de intinare. Cel ce umbla drept, umbla pe un drum sigur..~C.H.SPURGEON

3 comentarii:

Ellie spunea...

Ce frumos este scris, " In minte legea este o piedica, pe spate este o povara, dar in inima este un sprijin. "

Domnul sa ne ajute sa strangem Cuvantul Sau in inima noastra... caci avem o comoara care ne lumineaza cararile.

O zi frumoasa iti doresc!

Speranta spunea...


Ellie,multumesc pentru vizita si pentru cuvintele frumoase si pline de har.Sunt bucuroasa, ca putem sa ne incredem in Cuvantul lui Dumnezeu ,caci El ne invata; cun sa traim in viata...

o zi minunata iti doresc si eu!



Speranta spunea...


Ellie,multumesc pentru vizita si pentru cuvintele frumoase si pline de har.Sunt bucuroasa, ca putem sa ne incredem in Cuvantul lui Dumnezeu ,caci El ne invata; cun sa traim in viata...

o zi minunata iti doresc si eu!