~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 24 iunie 2013

NATURA SI FAPTELE



"Caci va spun ca,daca dreptatea voastra n-o va intrece pe cea a carturarilor si a fariseilor,cu nici un chip nu veti intra in imparatia cerurilor. "( Matei 5:20)

Caracteristica unui ucenic nu este aceea ca el face fapte bune,ci aceea ca motivatiile lui sunt bune,deoarce el
a fost facut bun prin harul supranatural al lui Dumnezeu.Singurul lucru care depaseste calitatea de a face bine este acela de a fi bun.

Domnul Isus Cristos a venit sa puna o noua ereditare in orice om care ii da voie sa faca acest lucru ;ereditarea aceasta va depasi  dreptatea carturarilor si a fariseilor.Domnul Isus spune :Daca sunteti ucenicii Mei trebuie sa fiti drepti nu numai in trairea voastra,ci si in motivatiile voastre,in aspiratilor voastre ,in gandurile cele mai tainice ale mintii voastre.

Motivatiile noastre trebuie sa fie asa de curate,incat Dumnezeu cel atotputernic sa nu vada nimic de condamnat.Cine poate sta in lumina vesnica a lui Dumnezeu ,iar El sa nu aiba nimic de condamnat?

Numai Fiul lui Dumnezeu ,iar El sustine ca,prin Rascumpararea Lui,poate pune in orice om propia Lui natura,facandu-l sa fie la fel de nepatat si de simplu ca un copil .Puritatea pe care o cere Dumnezeu este imposibila daca eu nu pot fi refacut in interiorul meu ,si tocmai aceasta este ceea ce Domnul Isus si-a asumat sa faca prin Rascumpararea Lui.

Nici un om nu poate ajunge curat prin respectarea unor legi .Domnul Isus Cristos nu ne da legi si reguli; invataturile Lui sunt adevaruri ce pot fi interpretate numai prin natura pe care El o pune in noi.Marea minune a mantuirii aduse De Domnul Isus Cristos este ca El schimba eriditarea noastra .Nu schimba natura umana, ci schimba izvorul ei .~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: