~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 11 iunie 2013

DE CE ASA ,O STIE EL!



De ce ades mi-e dat pe cale
Sa indur dureri si fel de fel?
Dece -s lovit adesea oare?
Eu nu inteleg dar stieEl!
Din painea mea am dat altuia
Fara sa ma tem ca ma insel;
Rasplata m-am ales cu pietre...
De ce asa? O stie El!

Cand moartea lupta pe-ndelecte
Sa rupa -al dragostei inel,
Raman copii sarmani pe drumuri,
De ce asa?-O stie El!
Cand cunoscut-am Adevarul
Si vrut-am sa spun despre El,
Am fost silit sa tac adesa,
De ce asa?-Ostie El!

Cand m-am luptat cu valul vietii,
Si cand eram sa ajung la tel,
Ma vad cu barca sfaramata...
De ce asa?O stie El!
Descurajat privesc adesa
Calvarul ,crucea si pe Miel;
De ce sunt lacrami fara vina ,
Eu nu inteleg ...dar stie El!

Eu nu inteleg dar tin intr-una,
Crezand cu patima si zel
Ca multe din ce mi se-ntampla
Eu nu pricep ,dar stie El.
Si cand voi fi acolo in ceruri,
Cu Domnul in al Sau castel,
Ma mir... ma-intreb ,cum des acolo,
Eu nu inteleg...Dar stie El!
~S.Cure ~




Niciun comentariu: