~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 17 iunie 2013

SUFERA PERSECUTIA



"Dar eu va spun :Sa nu va impotriviti celui ce va face rau. Ci oricui te loveste peste obrazul drept ,intoarce-i si pe celalalt" ~matei 5:39~

Aceste versete arata umilinta faptului de a fi crestin .Din punct de vedere natural ,daca un om nu raspunde inapoi cand este lovit ,inseamna ca este un las;dar, din punct de vedere spiritual ,daca un om nu raspunde loviturilor ,aceasta este o manifestare a Fiului lui Dumnezeuin el.

Cand esti insultat ,nu trebuie doar sa nu te superi ,ci sa faci din aceasta o ocazie de a-L arata pe Fiul lui Dumnezeu in viata ta .Nu poti imita caracterul lui Isus ;ori il ai,ori nu-l ai .Pentru un sfant ,insulta personala devine o ocazie de a arata blandetea incredibila a Domnului Isus.

Invatatura Predicii de pe munte nu este "Fati datoria " ,ci "Fa ceea ce nu este datoria ta" Nu este datoria ta sa mergi inca o mila sau sa intorci celalalt obraz ,dar Isus spune ca, daca suntem ucenicii Lui ,vom face intotdeauna aceste lucruri.Nu vom spune niciodata : "O, nu se mai poate asa ,am fost desconsiderat si de gresit inteles !

"De fiecare data cand insist asupra drepturilor mele ,Il ranesc pe Fiul lui Dumnezeu ;in schimb ,pot preveni ranirea lui Isus daca primesc eu insumi lovitura.Aceasta este intelesul faptului de a implini ceea ce "lipseste suferintilor lui Cristos". Ucenicul intelege ca in viata lui este in joc onoarea Domnului lui, nu propia lui onoare.

Nu cauta niciodata dreptatea la altii ,dar nu inceta niciodata sa fii drept tu insuti.Noi cautam intotdeauna dreptatea ;invatatura predicii de pe munte este :Nu cauta niciodata dreptatea, dar nu inceta niciodata s-o practici!~ Oswald Chambers~

2 comentarii:

Ellie spunea...

Frumoasa amintire sa lasam "Eu-l" nostru.

De cateori ne vrem dreptatea care credem ca ni se cuvine.... dar inca Domnul Isus a tacut chiar cand era nevinovat si sfant.

Ce mult avem de invatat de la Domnul Isus. El a purtat povara noastra asupara lui...
"Când a fost chinuit şi asuprit, n-a deschis gura deloc."

Iti doresc o zi plina de har!

Speranta spunea...


De fiecare data gresim cand cautam dreptatea la altii...Noi sa privim tinta la Domnul Isus.Prin viata noastra sa-I dam Domnului Isus onoarea care I se cuvine!

Multumesc pentu vizita, si pentru cuvintele tale pline de har!

Multe binecuvantari iti doresc!