~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 23 iunie 2012

MAINI INTINSE


"Toata ziua Mi-am intins mainile." ~ Romani 10:21 ~
"Dar El era strapuns pentru pacatele noastre,zdrobit pentru faradalegile noastre.Pedeapsa, care ne da pacea,a cazut peste El ,si prin ranile Lui suntem tamaduiti. ~ Isaia 53:5~
Mainile intinse ale Mantuitorului nostru sant maini iubitoare.Cu cata bunatate Isi indreapta El privirile asupra noastra!El priveste la noi clipa de clipa si ne inconjoara totdeauna cu iubirea Sa.Dovada?Mainile Sale intinse.Nici o clipa din viata noastra nu e lipsita de iubirea Sa.

Zi de zi ,El Se gandeste la noi cu o indurare de nespus si se ingrijeste de noi cu un devotament fara margini.Daca Mantuitorul si-ar retrage numai pentru o vreme mainile Sale intinse, atunci totul ar fi altfel in viata noastra.

De aceea,traducatorul nu ar gresi deloc daca ar adauga versetului nostru cateva cuvintesi ar spune:
"In iubirea Mea, toata ziua Mi-am intins mainile."

Cata mangaiere se afla pentru noi toti in acest gand!Toata ziua -azi, maine si pana in viitorul cel mai indepartat - stam sub mainile pline de iubire ale  Domnului Isus.Ele nu sunt maini omenesti,care obosesc repede,ci mainile vesnice ale Dumnezeului nostru.Mantuitorul ne iubeste clipa de clipa.

Ce neghiobie din partea noastra sa gandim,in imprejurarile grele prin care trecem ,ca Domnul ne-a parasit!Nu este nici macar o secunda pe zi in care sa fim lipsiti de iubirea Lui.Chiar daca noi nu simtim si nu vedem totdeauna lucrul acesta,el este totusi un adevar de netagaduit.fie ca-l stim,fie ca nu-l stim .

In indurarea Sa nemarginita ,Domnul priveste toata ziua la noi si vegheaza asupra vietii noastre.A ajuns lucrul acesta destul de limpede pentru noi? ~  Dumitru  Cornilescu ~

Niciun comentariu: