~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 27 august 2011

UN REMEDIU NOU





"De trei ori am rugat pe Domnul sa mi-l ia (2Corinteni 12:8)


Vestea ca o boala incurabila poate fi una dintre cele mai deprimate lovituri pe care le-ai primit in viata .In cartea sa "The Healing of person ",dr Paul Tournier ne relateaza despre un doctor crestin care a primit un mesaj de la un prieten ce suferea de boala lui Parkinson .


Intr-o scrisoare adresata doctorului ,erau urmatoarele cuvinte :"Vino numai daca ai vreun remediu nou.Am avut destui doctori care au spus ca nu poate sa ma vindece ".Doctorul a venit ,si dupa ce si-a salutat prietenul ,a spus cu o sinceritate din toata inima :"Ti-am adus un remediu nou-pe Domnul Isus Hristos".


Doctorul i-a spus ce schimbare profunda a facut Domnul Hritos in viata sa .Incetul cu incetul ,atitudinea celui bonlav s-a imuiat .Dupa mai multe vizite ,a avut loc in viata lui o schimbare remarcabila .Razvratirea a facut loc acceptarii.


Faptul ca-I permitem Domnului Isus sa ne conduca viata este un remediu spiritual pentru razvratire,pentru egocentrism ,pentru o atitudine ostila si pentru autocompatimire -toate simptome ale unei boli si mai grele numita pacat,care este nevoie de iertarea lui Dumnezeu.


S-ar putea ca si dupa ce am luat masuri impotriva pacatului si ne-am scapat de el sa mai avem de luptat cu boli incurabile sau sa fim confruntati cu situatii pe care nu le putem schimba .Ap.Pavel s-a rugat pentru a fi eliberat de 'ghimpele din carne". Si e corect sa ne rugam pentu a fi vindecati .


Dar cand nu ne vindica ,Dumnezeu ne da o solutie si mai buna -remediul acceptarii.El ne aduce cu sine prezenta Lui sigura,puterea Lui nelimitata care ne intareste din nou si o proctectie impotriva mandriei .Nici un leac miraculos nu ne ofera un remediu ca acesta.-D.J.D.

Niciun comentariu: