~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 4 august 2011

CAUTI SPERANTA?


"Nadajduieste in Dumnezeu caci iarasi il voi lauda;El este mantuirea mea si Dumnezeul meu.(Psalmul 42:11)


O misionara din india zacea pe pat cuprinsa de febra malariei.Pe masura ce boala inainta reducandu-i treptat fortele ,un sentiment de depresie a facut-o sa cada in disperare .Se simtea atat de coplesita ,incat a cerut Domnului s-o ia la El.

Dar intr-o zi,in timp ce era invaluita in acesta carapace a descurajarii,sunetele unei melodii din alta parte a casei au facut-o atenta .Un grup de tineri indieni aveau serviciu de inchinare.I-a auzit cantand in dialectul lor:"M-am hotarat

sa-L urmez pe Isus ,si inapoi eu nu da."


Cantarea i-a zguduit inima si a inceput sa se roage .Imediat rugaciunea ei s-a trasformat in lauda si multumire ,si Dumnezeu a facut ca descurajarea ei sa dispara .Nu mult dupa aceea a disparut si boala ,insanatosindu-se din nou.Multi ani dupa aceea a continuat sa serveasca cu multa eficienta in lucrarea misionara mondiala.


Te poti gasi intr-o experenta ca aceasta? Ai cunoscut si tu o descurajare in urma careia ai fost gata sa renunti ,sa te dai invins ?Ai simtit o asemenea povara a depresei ,incat ai intrebat si tu la fel ca David:"Pentu ce te mahnesti ,suflete ,si gemi inlauntru meu ?(Pasalmul 42?:11)


Ori de cate ori incepe coborasul ,adu-ti aminte ca David a avut nu numai problema ,ci si solutia ."Nadajduieste in Dumnezeu ",a spus el.Curajul pe care -l capeti prin prezenta lui Dumnezeu va aduce multumiri in inimata iar credinta ta va fi reinnoita .Canta din adancul fiintei tale :


"M-am hotarat sa-l urmez pe Isus ,si inapoi eu nu voi da."Cand te increzi in Domnul vei gasi speranta . -P.R.V.

Niciun comentariu: