~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 23 iunie 2011

"TATICULE, M-AI UITAT !


"El Insusi a zis:"Nicidecum n-am sa te las ,cu nici un chip nu te voi parasi." (Evrei 13;5)

A fi uitat este unul dintre cele mai dezamagitoare si tulbaratoare sentimente din viata .In cartea sa ;"Psalmii populari ai credintei ",pastorul Ray Stedman povesteste o experenta personala care subliniaza cat de ingrozitor este sa fii lasat deoparte .


"Intr-o duminica dimineata ",scrie el "dupa serviciul divin ,am plecat acasa singur .Fiica mea Laurie,de 7 ani ,era in sala copiilor .Am crezut ca este cu mama ei .Sotiea mea a crezut ca este cu mine .Astfel ,Laurie a ramas la biserica ".


De indata ce pastorul si sotia au ajuna acasa ,si-au dat seama imediat de cele intmplate si a plecat repede spre biserica dupa Laurie .El a relatat:"Am gasit-o asteptandu-ma cu lacrami mari in ochi .Cu cel mai sfisietor repros in voce ,mi-a spus:Taticule ,m-ai uitat!"


Cu totii am fost uneori uitati sau nebagati in seama de altii. Dar exista o persoana care niciodata nu va face asa ceva -Tatal nostru ceresc .Psalmistul a spus :"Ochii Domnului sunt peste cei fara prihana "(Psalmul 34:15) Suntem totdeauna sub ochii Sai care vegheaza .


In orele acelea de singuratate ,cand prietenii te-au uitat ,cand incercarile te strivesc si nu sti ce sa mai faci ,nici incotro s-o iei ,mangaie-te in asigurarea ca Domnul te vede .El stie in ce imprejurari ne aflam si Se preocupa de noi El este acela care va merge la tine .El a promis :

"cu nici un chip nu te va parasi 'Evrei 13 :5 Nici un copil al lui Dumnezeu nu poate sa-I spuna "Taticule ,m-ai uitat-R.W.D.

Niciun comentariu: