~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 25 februarie 2011

DE CE POTI IERTA ?

"Ingaduiti-va unii pe altii,si,daca unul are pricina sa se planga de altul,,iertati-va unul pe altul.Cum v-a iertat Hristos,asa iertati-va si voi." (Coloseni3:13)
-
Uneori ne este greu sa-i iertam pe altii.Stim ca nu e corect sa tinem dusmanie,dar
este o lupta sa trecem cu vederea tratamentul rau pe care l-am indurat.Cand nu iertam,lucrarea noastra pentru Domnul isi pierde din interes bucuria se diminueaza,comunicarea noastra cu Domnul si cu altii are de suferit.
-
Dar,lauda Domnului,exista o solutie! Daca reflectam la cat de mult ne-a iertat Dumnezeu,vom gasi ca este usor sa -i iertam pe cei ce ne-au ranit.
-
Un canadian ,pe nume Macdonald Dubh,a invatat aceasta lectie in primii ani cand s-a intors la Domnul.Cand a primit salvarea ,inima ii era plina de resentimente si de ganduri de razbunare fata de un om care se purtase deosebit de rusunos cu el.
-
Dar ,in ziua cand si-a pus increderea in Domnul Isus Hristos,s-a gandit numai la problema pacatului sau .Gandurile la fel cum fusese tratat de rau nici nu i-au mai trecut prin minte.
-
Imediat dupa aceea ,omul carel-a condus la Domnul i-a facut o vizita si a discutat cu Dubh despre responsabilitatea de a-l ierta pe cel care se purtase atat de rau cu el .Cu lacrami in ochi,acest nou crestin i-a spus ;
-
"Oh,este un lucru mic .E atat de putin fata de multimea pacatelor mele de care am fost iertat !"
Ai fost si tu cum nu trebuie ,neinteles sau calominat? Ti-au trecut prin minte multe ganduri de razbunare?Daca da, atunci incepe sa reflectezi la multimea pacatelor pe care ti le-a iertat Domnul Hristos .Vei putea cu greu sa mai tii dusmanie pe cineva .Vei fieliberat de un spirit de amaraciune .Vei pierde dorinta de a te razbuna .-P.R.V
"Cum v-a iertat Hristos ,asa iertati-va si voi."-

Niciun comentariu: