~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 21 mai 2009

SI SA NE RUGAM CU UN REAL SIMTAMANT AL NEVOII!

"Si voi Ma veti chema si veti merge si Ma veti ruga ,si Eu va voi asculta .Si Ma veti cauta si Ma veti gasi ,pentru ca Ma veti cauta cu toata inima voastra "(Ieremia 29:12-13)

Ce promisiuni pretioase contin aceste versete:"voi Ma veti ruga si eu va voi asculta ",'Ma veti cauta si Ma veti gasi "!Insa trebuie sa remarcam expresia :"pentru ca Ma veti cauta cu toata inima voastra ."

Buzele rostesc adesea foarte multe ,in timp ce inima ramane in neconcordanta
totala cu ce spun ele .Domnul spusese mai inainte despre Israel prin profetul Isaia:"Poporul acesta se apropie cu gura lor,...dar inima lor este departe de Mine "(Isaia 29:13)

Adevarata rugaciune trebuie sa vina din inima .Unul dintre motivile pentru care Domnul ingaduie sa trecem prin dificultati este sa invatam cum sa ne rugam din inima .Gasim adesea in Cuvantul lui Dumnezeu ca, atunci cand oamenii au trecut prin incercari grele ,au strigat catre Domnul si El i-a ascultat ;acest strigat catre Domnul este adevarata rugaciune din inima.

Dar trebuie sa ne cercetam inima inainte de a ne ruga.In Psalmul (66:18)citim:
Daca as fi pastrat nelegiuirea in inima mea Domnul nu m-ar fi auzit ."A ne ruga din inima si a avea o inima curata sunt doua lucruri oblogatorii,daca vrem sa primim raspuns la rugaciunile noastre .Asa citim in (Evrei 10:19,20)

"Avand deci ,fratilor ,indrasneala sa intram in locurile sfinte,... sa ne apropiem cu inima sinciera ,...avand inimile curatite de o constinta rea ." Sa ne rugam cu perseverenta !Sa ne rugam dintr-o inima curata!Si sa ne rugam cu un real simntamant al nevoii ! Doar daca facem asa putem astepta raspuns la rugaciunile noastre. A.M.Behnam

O creste-mi iubirea ,iubite Isus ,
In starea si-n locul in care m-ai pus !
Sa port pretutindeni belsugui de har
Si-a ei revarsare sa n-aiba hotar!

Niciun comentariu: