~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 7 mai 2009

CAND AI UN SCOP NECLINTIT

"Celui cu inima tare ,Tu-i chezasuiesti pacea ;"(isaia26:3)
Cunoasterea scopului iti da sens vietii .De aceea ,pentru a-l descoperi ,oamenii incearca metode indoielnice precum astrologia si fizica .Cand viata are un scop neclintit poti suporta aproape orice .Fara el,totul este insuportabil .Isaia se plange:"Degeaba am muncit ,in zadar si fara folos ,Mi-am istovit puterea ."(Isaia 49 :4)
Iov se lamenta :"Le dispretuiesc !...nu voi trai in veci ...Lasa-ma caci doar o suflare mi-i viata"Iov (7:16)Dr Berni Siegil a descoperit ca poate prezice care dintre pacientii sai de cancer va supravetui punadu-le intrebarea :"vrei sa traiesti pana la 100 de ani ?"Cei care au un simnt profund al scopului si care au raspuns "da" au fost aceea.

A avea un scop definit iti schimba viata .El iti defineste ce trebuie sa faci si ce nu .
El devine standardul pe care il folosesti pentru a evalua care activitati sunt esentiale si care nu.Fara scop ,nu ai nici o baza clara pe care sa-ti fundamentezi deciziile ,conform care sa-ti aloci timpul si sa-ti utilizezi resursele .

Ai tendinta de a lua hotarari bazandu-te pe circumstantele ,presiuni si starea ta de spirit din acel moment .Cand nu-ti cunosti scopul ,tinzi sa faci prea multe ,aceasta cauzand stres si conflict .Este imposibil sa faci tot ce vor oamenii sa faci;ai timp suficient doar pentru a face voia lui Dumnezeu .

Daca nu reusesti sa le faci pe toate ,inseamna ca incerci sa faci mai multe decat a intentionat Dumnezeu sa faci.Un scop neclintit iti face viata mai simpa si programul mai sanatos si te duce la pacea launtrica ."Celui cu inima tare ,Tu -i chezasuiesti pacea :da pacea caci se increde in Tine"(Isaia 28:3)
Preluat din Cuvantul lui Dumnezeu
meditatii zilnice

Niciun comentariu: