~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 12 mai 2009

BRATE TARI CA ALE T ALE

Brate tari ca ale Tale,
Dumnezeul meu preasfant ,
Nu sunt nicaeri asemeni ,
Nici in cer nici pe pamant.

Ele -mi tin fiinta-ntreaga ,
Langa pieptul Tau duios ,
De nu poate sa ma smulga ,
Leul crunt si furios .

Ochi patrunzator de taine ,
Ca ai tai nu sunt nici cand ;
Ei cunosc adancul vietii
Si izvoru-orcarui gand .

Sub lumina lor cea blanda ,
Ma pastrezi neincetat,
De nu poate sa ma smulga ,
Sarpele inveninat .

Glas duios si mai puternic ,
Si de adevar mai plin
Ca al Tau ,nu-i nici acuma,
Nici in veci care vin .

El mi-aduce mangere ,
Prin Isus, pe orce drum .
De nu pot sa mi-o clinteasca
Incercarile de- acum.

Fata Ta stralucitoare ,
Scumpul meu Stapan ceresc ,
Bunatatea mai intreaga ,
La Golgota o gasesc .

M-alipesc de Tine-n totul :
Tu est adapostul meu .
Slava ,slava ,slavaTie
Vesnicule Dumnezeu.

De Niculaie Moldovean

Niciun comentariu: