~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 4 mai 2009

COBOARA DIN TRENUL INVINOVATIRII !

"Nu este nici o osandire pentru cei ce sunt in Hristos Isus "(Romani 1:1)
Blibia spune :"Caci toti au pacatuit ,si sunt lipsiti de slava lui Dumnezeu .(Romani 3:23) Si cei mai puternici dintre noi se lupta cu slabiciuni dar continund
sa te baltacesti neincetat in vina nu te pedepsesti doar pe tine ,ci ii lasi si pe alti sa te pedepseasca deoarce consideri ca o meriti .

Faptul de a-ti fi predat viata Domnului Isus Hristos nu inseamna ca ai devenit fara pacat .Chiar si Pavel ,care "avea vointa sa faca binele "recunoaste ca nu avea putere sa-l faca"(Romani 7:18) Vestea cea buna a Evangheliei este ca "nu este nici o osandire pentru cei ce sunt in Hristos Isus !"iar cand te pocaiesti si cauti iertare ,Dumnezeu promite sa-Si respecte Cuvantul.

Nimic din ceea ce faci nu-L suprinde El stie ca "comoara aceasta o purtam in niste vase de lut ,pentru ca aceasta putere ne mai pomenita sa fie de la Dumnezeu si nu de la noi "(2Corinteni 4:7).In cartea sa Hungry la inchinare ...in timp ce ma uitam la cei pe care am ajuns sa-i iubesc ,mi-am dat seama ca fiecare este un vas de lut...m-am uitat la fiecare vas de pamant ...si am vazut aur topit .

Fiecare persoana firava,vulnerabila si pe jumatate fasonata purta in ea o comoara ...fiecare vas era spart...iar aurul se infiltra prin crapaturi .Asa ajunge Evanghelia in lume ,nu este turnata din niste vase scumpe ,ci din ...greseli si slabiciunile oamenilor adevarati care sunt schimbati de Domnul Isus Hristos .

"Satan "parasul fratilor nostri"Apocalipsa 12:10 )va incerca sa te descurajeze .
Asta este speci alitatea lui !Dar il poti invinge amintindu-i ca Domnul Isus a platit pretul pentru pacatele tale Cele trecute prezente si viitoare .Asa ca date jos din trenul invinovatirii si incepe sa-I slujesti Domnului cu bucurie (Psalmul 100:2)
Preluat din Cuvantul lui Dumnezeu
pentru astazi meditatii zilnice

Niciun comentariu: