~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 8 iunie 2024

FOLOSITOR SAU NEPASATOR FATA DE ALTII?


 "Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna. Luati jugul Meu asupra voastra, si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun,si sarcina Mea este usoara."(Matei 11:28-29-30)

Avem noi nevoie de mai multe argumente decat acestea pentru a deveni mijlocitori - faptul ca Domnul Isus  Hristos "traieste pururi ca sa mijloceasca "(Evrei 7:25) si ca Duhul Sfant "mijloceste pentru sfinti"?

Traim noi intr-o asemenea relatie cu altii incat sa facem lucrarea de mijlocire datorita faptului ca suntem copiii lui Dumnezeu care sunt calauziti de Duhul Sau? Ar trebui sa aruncam o Privire asupra imprejurarilor in care ne aflam in prezent.

Par sa ne copleseasca  situatiile de criza care ne afecteaza pe noi sau pe altii in casa noastra, in afacerea noastra,in tara noastra sau in alta parte? Suntem noi scosi din prezenta lui Dumnezeu si nu mai avem timp de inchinare?

Daca asa stau lucrurile , trebuie sa punem capat unor asemenea lucruri care ne abat atentia de la El si sa ne angrenam untr-o relatie atat de activa cu Dumnezeu, incat relatia noastra cu altii sa fie intretinuta prin lucrarea de mijlocire, unde Dumnezeu Isi infaptuieste minunile ,

Ai grija ca nu cumva sa I-o iei inaintea lui Dumnezeu prin insusi dorinta ta de a face voia Sa. Noi alergam inaintea Lui Intr-o mie si una activitati, devenim atat de impovarati de oameni si de probleme, incat nu ne mai inchinam lui Dumnezeu, si astfel nu mai mijlocim.

Daca vine peste noi o povara impreuna cu presiunea provocata de ea in timp ce ne aflam intr-o atitudine de inchinare, aceasta situatie nu va produce altceva decat o impietrire fata de Dumnezeu si deznadejde in sufletul nostru.

Dumnezeu ne aduce mereu in conctact cu persoane fata  de care nu prezentam niciun fel de interes, iar daca nu suntem inchinare inaintea lui Dumnezeu, tendinta noastra  fireasca este sa fim nepasatori fata de ele.

Le trantim un verset din Scriptura, ca si cum le-am impunge cu o sulita, sau le lasam cate un sfat provoaca negresit o durere nespus de mare inaintea Domnului nostru. Este viata noastra asa cum trebuie sa fie,asa incat sa putem fi partasi la mijlocirea Domnului nostru si a Duhului Sfant .{ OSWALAND CHAMBERS}

Niciun comentariu: