~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 9 octombrie 2017

PUTEREA VORBEI





















"Cuvinteele prietenoase sunt ca un fagur de miere ,dulci pentru suflet si sanatoase pentru oase."Proverbe 16:24)
"Sa nu pacatuiesc cu limba; imi voi pune frau gurii."(Psalmul 39:1)

Un poet anonim a scris:"Un cuvant pripit poate aprinde o cearta; o vorba taioasa poate distruge o viata. O vorba amara poate insufla ura; un cuvant brutal poate nimici si ucide.

O vorba buna poate netezi cararea; un cuvant plin de bucurie poate lumina ziua. Un cuvant spus la timp poate micsora stresul; un cuvant plin de dragoste poate vindeca si poate aduce binecuvantare."

Biblia spune: "Limba nici un om n-o poate imblanzi" (Iacov 3:8)"Daca nu se poate imblanzi",spui tu"cum pot eu s-o imblanzesc?" Facand o pauza inainte de a vorbi,cultivandu-ti sensibilitatea fata de calauzirea Duhului Sfant din tine si primind puterea Sa.

Aducandu-ti aminte ca odata ce o vorba ti-a iesit de pe buze ea nu mai poate fi luata inapoi si ca toate parerile de rau din lume nu pot schimba lucru acesta.

Psalmistul, care in mod evidend a facut gresala de a vorbi inainte de a asculta, a scris: "Voi veghea asupra cailor mele, ca sa nu pacatuiesc cu limba; imi voi pune frau guri.

In Biblie,abtinerea de la mancare o perioada de timp se numeste post.Postul are un efect spiritual de curatire. Prin post ,ne apropiem de Dumnezeu,ne intarim si devenim mai iscusiti.

Iata o idee pentru tine:Cum ar fi sa tii post de a vorbi in urmatoarele treizeci de zile? Cel putin partial .Isaia a spus:"Domnul Dumnezeu Mi-a dat o limba iscusita,ca sa inviorez cu vorba pe cel doborat de intristare"(Isaia 504)

Asa ca, nu-i da voie limbi sa te conduca si cere intotdeauna calauzirea Duhului Sfant peste vorbele tale.{Bob&DebbyGass}

Niciun comentariu: