~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 5 iunie 2017

CERANDU-I CEVA LUI DUMANEZEU IL ONORAM



























"Nu voi M'ati ales pe Mine; ci Eu v'am ales pe voi; si v-am randuit sa mergeti si sa aduceti roada, si roada voastra sa ramana, pentru ca orice veti cere de la Tatal ,in Numele Meu, sa va dea.(Ioan 15:16)

Printe cei ce servea la curtea lui Alexandru cel Mare era un filosof faimos care avea o capacitate uimitoare,dar putini bani.I-a cerut lui Alexandru ajutor financiar, si acesta i-a spus ca poate scoate oricat doreste din visteria imperiala. Cand a cerut o suma echivalenta  cu 5 milioane de dolari,a fost imediat refuzat.

Cel insarcinat cu visteria imperiului a verificat daca suma aceea asa de mare era autorizata de imparat. Cand l-a intrebat pe Alexandru cel Mare, acesta a replicat: "Plateste-i imediat.Filosoful mi-a facut o onoare speciala. Prin suma mare de bani pe care mi-a cerut-o dovedeste ca mi-a inteles atat bogatia, cat si generozitatea".

Oamenii care exercita o credinta mare prin faptul ca-I cer lui Dumnezeu sa se ingrijeasca de nevoile lor demostreaza in mod similar intelegerea bogatiei si bunatatii Lui.

Un exemplu in acest sens George Muller din Anglia (1805-1898). La inceputul lucratii sale pentru orfani, Muller a promis sa nu ceara bani nimanui cu exceptia Tatalui ceresc. Nu a spus niciodata vreunei persoane care nu era asociat cu el in aceasta lucrare despre nevoile lucrarii.


Cu toate acestea ,milioane de lire sterline au trecut prin mainile sale pentru ingrijirea acelor copii,cat si pentru sprijinul scolilor crestine,al misionarilor si pentru distribuirea de Biblii.Toate acestea au rezultat din credinta sa in Dumnezeu si in Cuvantul Sau.

Atunci cand Ii cerem ajutor lui Dumnezeu, cerand potrivit cu voia Sa,Ii spunem ca noi ne incredem in El, si credem ca El poate implini nevoile potrivit cu bunatatea Sa fara margini. O astfel de cerere Il onoreaza pe Dumnezeu. {P.R.V.}

Roaga-te, copil al Domnului,te roaga .Aceasta ti-e chemarea ,sfanta datorie. Raspunsul e a Domnului misiune; A ta-i sa-I ceri mereu ,cu bucurie {Chisholm}


Niciun comentariu: