~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 12 octombrie 2013

VIATA TRANSFORMATA



"Daca este cineva in Cristos ,este o faptura noua .Cele vechi s-au dus ,iata ca toate s-au facut noi."~ 2 Corinteni5:17~

Cum intelegi mantuirea sufletului tau? Experimentarea  mantuirii inseamna ca in viata ta reala lucrurile s-au schimbat radical ,ca tu nu mai privesti viata asa cum o faceai inainte .Dorintele tale sunt noi,lucrurile vechi si-au pierdut puterea de a te atrage.

Una dintre pietrele de incercareale ale experientei mantuirii este urmatoarea: A schimbat Dumnezeu lucru care conteaza pentru tine? Daca inca tanjesti dupa lucrurile vechi ,este absurd ca vorbesti despre nasterea de sus;te inseli pe tine insuti.

Daca esti nascut din nou,Duhul Sfant face ca schimbarea sa fie vizibila  in viata si gandirea ta ,iar cand treci prin momente de criza ,tu esti cea mai uimita persoana din lume de schimbarea minunata care s-a petrecut in tine.Nu exista nici o posilibitate sa-ti imaginezi ca tu ai facut-o Aceasta schimbare completa si uimitoare este dovada de un   suflet mantuit .

Ce schimbare a facut in mine mantuirea si sfintirea ?De exemplu ,pot sta in lumina textului din (1Corinteni13 sau trebuie sa ma feresc de lumina lui?Mantuirea realizata in mine de Duhul Sfant ma elibereaza complet si ,cat timp umblu in lumina ,dupa cum Dumnezeu este in lumina ,El nu vede nimic de condamnat in mine ,deoarce viata Sa se manifesta in intreaga mea faptura ,nu la nivelul cunostintei mele ci chiar mai adanc decat cunostinta.~Oswald Chambers~


Niciun comentariu: