~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 31 august 2013

INCREDERE DEPLINA


"Caci mie nu mi-e rusine de Evanghelia lui Hristos; fiindca ea este puterea lui Dumnezeu pentru mantuirea fiecaruia care crede..." (Romani 1:16)

Michael Faraday (1791-1867) a fost fizicianul si chimistul englez cu multe invetii,dar si crestinul cu o incredere deplina in Evanghelia Domnului Hristos.A ramas tot timpul un om modest,in cuda faptului ca lua masa de pranz cu regina Victoria si ca la prelegerile sale asistau membrii familiei  regale .A predicat Evanghelia in biserica locala.

Cand a fost intrebat de un ziarist ce speculatii face in legatura cu viata dupa moarte ,Faraday  a raspuns :'speculatii!? Niciuna .Am incredere deplina .Stiu in cine am crezut .Si sunt incredintat caDomnul Hristos are putere sa pazeasca ce i-am incredintat pana in ziua aceea ."

Fiecare persoana poate sa detina o astfel de incredere neclintita prin credinta in Domnul Hristos.Credinta este incredere,convingere ca ceea ce spune Dumnezeu este adevarat si ca ceea promite El va inplini intocmai .

Credinta nu este un salt in necunoscut .Credinta incepe acolo unde posibilitatile omului inceteaza .Credinta adevarata se bizuie pe Cuvantul scris al Evangheliei Domnului Hristos ,care daruieste o incredere deplina.
Cu atat mai mult cel care si-a pus increderea in Domnul Hristos poate sa fie linistit cu privire la viata dupa moarte.
"Eu ma duc sa va pregatesc un loc .Si dupa ce Ma voi duce si va voi pregati un loc ,Ma voi intoarce si va voi lua cu Mine ,ca colo unde sint Eu,sa fit si voi."(Ioan 14 :2 -3)~Samanta buna~

Niciun comentariu: