~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 13 august 2013

A-TI GASI PERSONALITATEA IN FOCUL INTRISTARII



"Si ce voi zice ?...Tata izbaveste-Ma de ceasul acesta ?... Dar tocmai pentru acesta am venit pana la ceasul acesta!Tata ,proslaveste Numele Tau !"

Ca sfant,atitudinea mea fata de intristare si dificultati nu trebuie sa fie aceea de a cere ca ele sa fie indepartate ,ci a cere ca in mijlocul fiecarui foc al intristarii ,sa-mi pot pastra personalitatea cu care m-a creat Dumnezeu .

Domnul noatru S-a gasit pe Sine in focul intristarii ,El n-a fost scutit de acel ceas ,ci ajutat sa poata iesi din acel ceas .

Noi spunem ca n-ar trebui sa existe intristare ,dar exista intristare si trebuie sa ne gasim pe noi insine in flacarile ei .Daca incercam sa  scapam de intristare ,daca refuzam sa tinem cont de ea,suntem nechibzduiti .Intristarea este una dintre cele mai mari realitati ale vietii;nu are nici un rost sa spui ca n-ar trebui sa existe intristare .

Pacatul ,intristarea si suferinta exista si nu trebuie sa spunem ca Dumnezeu face o gresala permitandu-le .Intristarea indeparteaza o mare parte din superficialitate ,dar nu-l face intotdeauna pe om mai bun.Suferinta ori imi formeaza personalitatea ,ori mi-o distruge .

Nu poti gasi personalitatea cand ai parte de succes ,atunci iti pierzi capul ;nu iti poti gasi personalitatea in monotonia vietii cotidiene ,atunci esti plin de cartire .Singurul mod de a-ti gasi personalitatea este focul intristarii.

De ce trebuie sa fie asa ,n-are  importanta ,dar faptul ca este asa e adeverit atat de Scriptura ,cat si de experenta umana .Intotdeauna poti recunoaste omul care a trecut prin focul intristarii si s-a gasit pe sine ;esti sigur ca,la necaz ,te poti duce la el si descoperi ca are timp pentru tine .

Daca un om n-a trecut prin focul intristarii ,el poate fi dispretuitor ,n-are timp de tine.Daca te gasesti in focul intristarii,Dumnezeu te face "hrana" pentru alti oameni.~ Oswald Chambers~

Niciun comentariu: