~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 23 august 2013

LEGEA ANTAGONISMULUI



" Celui ce va birui,ii voi da sa manance din pomul vietii care este in raiul lui Dumnezeu."(Apocalipsa2:7)

Viata fara lupta este imposibila atat in domeniul natural ,cat si in cel spiritual.Baza vietii fizice ,mentale ,morale si spirituale este antagonismul.Acesta este unul dintre adevarulie vietii.

Sanatatea este echilibru dintre viata fizica si natura exterioara.Ea este mentinuta numai prin existenta unei vitalitati launtrice suficiente pentru a lupta impotriva lucrurilor din afara .Tot ce exista in afara vietii mele fizice este menit sa ma duca la moarte .

Insesi elementele care imi dau putere sa traiesc atunci cand sunt viu duc la dezintegrarea mea dupa moarte .
Daca am suficienta putere launtrica sa lupt ,aceasta aduce echilibrul necesar sanatatii mele.La fel stau lucrurile si in viata mentala .Daca vreau sa-mi mentin o viata mentala viguroasa ,trebuie sa lupt ,si aceasta lupta produce echilibrul mental numit gandire.

Acelas lucru se intampla si la nivel moral .Oricine nu tine de natura virtutii este dusmanul virtutii din mine si, in functie de calbirul meu moral ,pot birui si produce virtute.de indata ce lupt ,sunt moral in lucrul respectiv ,Nici un om nu este moral prin natura lui ;virtutea se castiga prin lupta.

La fel este si in lucrurile spirituale .Domnul Isus a spus;"in lume veti avea necazuri'(Ioan 16;33) ,adica tot ce nu este spiritual lucreaza la distrugerea mea ,dar"indrazniti ,Eu am birut lumea".

 Trebuie sa invat sa inving lucrurile care mi se impotrivesc si astfel sa ajung la echilibrul sfinteniei ;atunci devine o placere sa intapinam impotrivire .Sfinteniea este echilibrul dintre inclinatia mea naturala si legea lui Dumnezeu asa cum este ea exprimata in Domnul Isus Cristos.~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: