~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 18 martie 2013

CREDINTA - NU SIMTIRI



" Asa dar,noi intotdeauna sintem plini de incredere ; caci stim ca,daca sintem acasa in trup ,pribegim departe de Domnul,-pentru ca umblam prin credinta ,nu prin vedere ."~2 Corinteni 5:6-7~

Un timp suntem constienti de atentia lui Dumnezeu fata de noi ,apoi ,cand Dumnezeu incepe sa ne foloseasca in lucrarea Lui , luam o infatisare patetica si incepem sa vorbim despre necazuri si dificultati,in timp Dumnezeu incearca sa ne determine sa ne facem datoria ca niste oameni necunoscuti.

Daca ar sta in puterea noastra ,nici unul dintre noi n-ar vrea sa fie un necunoscut din punctde vedere spiritual.Ne putem face datoria atunci cand se pare ca Dumnezeu a inchis cerul ?Unii dintre noi vrem intotdeauna sa fimi niste sfint ilumunati,avand un nimb auriu in jurul capului si sclipiri de inspiratie ,iar sfinti lui Dumnezeu sa se ocupe de noi tot timpul.

Un sfant cu aura nu este bun de nimic,e anormal,nepotrivit pentru viata de zi cu zi si nu seamana deloc cu Dumnezeu.Noi suntem aici ca sa lucram in aceasta lume ca barbati si femei ,nu ca ingeri pe jumatate inaripati.Si trebuie sa lucram cu o putere infinit mai mare de a rezista necazurilor,pentru ca am fost nascuti de sus.

Daca incercam sa readucem momentele exceptionale de inspiratie , aceasta este un semn ca nu pe Dumnezeu Il vrem.Facem un fetis din momentele cand Dumnezeu intr-adevar a venit si ne-a vorbit si insistam ca El trebuie sa faca acest lucrudin nou,dar ceea ce vrea Dumnezeu sa facem este sa umblam prin credinta .

Cati dintre noi nu ne-am dat la o parte de parca am spune:"Nu mai pot face nimic pana cand Dumnezeu nu mi se arata". El nu ni se va arata si noi,fara nici o inspiratie ,fara nicio atingere subita a lui Dumnezeu ,va trebui sa ne ridicam . Atunci vine supriza -"O,dar El a fost aici tot timpul si eu n-am stiut!"

Nu trai niciodata pentru acele momente exceptionale ;ele sunt suprize. Dumnezeu ne va da momente de inspiratie numai atunci cand va vedea ca nu suntem in pericol sa fim dusi in ratacire de ele.Trebuie sa nu facem niciodata un standard de viata din momentele noastre de inspiratie; standardul nostru este datoria noastra.~ Oswald Chambers~


Niciun comentariu: