~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 6 mai 2012

VIZIUNEA SI REALITATEA



" Chemati sa fiti sfinti...Har si pace dela Dumnezeu ,Tatal nostru,si de la Domnul Isus Hristos ! ~1Corinteni 1:2-3 ~

Multumeste-i lui Dumnezeu ca ti-a aratat ceea ce n-ai ajuns inca sa fii. Ai avut viziunea,dar in nici un caz nu ai ajuns inca la realitate ei.In vale,acolo unde demostram daca vom fi cei alesi ,este locul in care cei mai multi dintre noi se intorc inapoi.

Nu suntem destul de pregatiti pentru loviturile care trebuie sa vina ca sa fim trasformati comform viziunii. Am vazut ceea ce nu suntem precum si ceea ce vrea Dumnezeu sa fim dar suntem noi gata sa fim modelati conform viziunii,pentru a fi folositi de Dumnezeu?Modelarea vine intodeauna pe cai obisnuite si prin oamenii obisnuiti.

Sunt cazuri cand nu stim care este scopul lui Dumnezeu;dar depinde de noi,nu de El ,daca ne lasam caracterul sa fie transformat conform viziunii.Daca preferam sa ne tolanim pe munte si sa traim cu amintirea viziunii ,nu vom fi de nici un folos practic in lucrurile comune din care este formata viata umana.

Trebuie sa invatam sa traim pe baza a ceea ce am vazut pe munte ;nu in incantarea extatica si in contemplarea constienta a lui Dumnezeu,ci traind in viata reala in lumina viziunii pana cand adevarul viziunii se implineste in noi.

Absolut toata pregatirea noastra este in directia aceasta .Invata  sa-I multumesti lui Dumnezeu ca ti-a facut cunoscute cerintele Sale.

Micul "eu " se imbufneaza de fiecare data cand Dumnezeu ii spune Fa asta .Lasa acest mic "eu " sa paleasca sub mania lui Dumnezeu -"EU SUNT CEL CE SUNT te trimete"El trebuie sa domine.Nu este rascolitor sa ne dam seama ca Dumnezeu stie unde traim ,dar cunoaste si cotetele in care ne furisam?

El ne va urmari ca un fulger stralucitor.Nici o fiinta umana nu cunoaste fiintele umane asa cum le cunoaste Dumnezeu.~Oswald Chambers ~

Niciun comentariu: