~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 27 mai 2012

RAMAI LINISTIT SI NADAJDUIESTE



"Fiti tari ,si imbarbatati-va inima ,toti cei ce nadajduiti in Domnul! ~ Psalmul 31:24~

In timpul calatoriei de 40 de ani prin pustiu, poporul Israel a cunoscut caldura, setea,serpii,marsurile lungi prin tinuturi neumblate,etc.Dar Domnul Dumnezeul sau ,l-a insotit pas cu pas .In tot acest timp ,Dumnezeu  a purtat de grija  pentru toate nevoile lui.

In fiecare dimineata ,mana ,painea din cer ,era pregatita. Din stanca curgea apa din belsug Cand atacau, dusmanii,acestia erau invinsi .Dumnezeu lucra totul :El facea o carare,El il conducea ,il hranea si il ocrotea .

La sfarsitul calatoriei a putut confirma adevarul cuvintelor lui Dumnezeu: "Haina nu ti s-a invechit pe tine si nici nu ti s-au umflat picioarele, in timpul acestor patruzeci de ani".(Deuteronom 8:4 )

Pentru crestini ,lumea este un pustiu. Dar S-a schimbat Dumnezeu? Ceea ce a facut El pentru poporul Sau pamantes, va face si pentru noi copiii Sai! El inca ne spune :Nadajduieste in liniste! Esti nelinistit,alergi de colo pana colo?  Eu cunosc greutatile tale, grijurile durerile tale!Gandeste-te la cuvintele Mele : 'In seninatate si incredere va fi taria voastra '.(Isaia 30 :15 )!

Sa punem la inima indemnul Sau si sa actionam conform acestuia, Pentru ca El Insusi a spus:Nicidecum n-am sa te las ,cu niciun chip nu te voi parasi"(Evrei 13 :5) ~ Samanta buna~

Niciun comentariu: