~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 9 februarie 2012

PRIETENUL DIN ZILE GRELE



"Nu te teme caci Eu sunt cu tine;nu te uita cu ingrijorare ,caci eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, si tot eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare ."  (Isaia 41;10 )

Tu, care ai in inima ta  rana nevindecabila a decesului unei fiinte scumpe, ingaduie-ne sa-ti adresem cateva cuvinte de imbarbatare. Eviti sa vorbesti de durerea ta pentru a nu-i plictisi pe ceilalti si chiar tu insuti  te silesti sa pastrezi zambetul atunci cand in adancul tau ramane tristetea.

Sa stii ca, desi cei mai aproape ai tai  nu-ti mai vorbesc despre acestea, pentru ca au aitat sau de teama de a fi stangaci., este Cineva care nu uita nimic din lucrurile prin care ai trecut. Cineva care intelege suferinta ta, chiar ascunsa, pentru ca El Insusi a plans si a suferit pe acest pamant.

El este Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu care a venit din cer pe pamant facandu-Se om pentru a stabili legatura cu faptura Sa si care, prin moartea Sa la cruce, a dat viata eterna tuturor acelora care au crezut in El El este viu, El te cunoaste personal, El iti vorbeste prin Evanghelie, El te asculta cand te rogi .

Domnul Isus este un prieten sigur, caruia poti sa -I spui totul. El nu este depasit de necazul tau. Poti sa-I vorbesti oricat de des, cat voiesti; El va sti sa te mangaie si sa-ti redea curajul ~Samanta buna~

Ce prieten bun e Domnul! El ne-aude orisicand.
O! ce mare fericire sa-ti versi Lui necazul tau!

Niciun comentariu: